Permalänk

3D TV / Projektor

Någon annan 3D-fantast här? Otroligt synd att det övergavs då inget överträffar 3D imo..
Hur som helst, vad var egentligen det senaste / bästa som kom ut vad gäller 3D TV's eller projektorer, någon med koll?

Har en äldre 1080p 3D projektor nu (124" duk), skulle vilja uppgradera till något (3D TV eller projektor) som även är bra att game:a på (PS5) så något med låg latency.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27" / Ipad Pro 11" 2024

Permalänk
Medlem

Jag saknar okså 3D
Jag är inte helt hundra, men när det kommer till tv så vet jag att LG Oled E6 (och uppot i den 6 serien) var de sista som LG gorde med 3D. Sän om den är bäst kan jag inte säga.
Och det irriterar mig lite fortfarande att modellen efter (C7) som jag köpte inte har 3D

När det kommer till projektor så fins 3D fortfarande på nya modellerna. Men där är jag inte så påläst vilka som är bra/prisvärda.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Tack, bra att veta att det finns lite nyare projektorer med 3D, får kolla in prisjakt!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27" / Ipad Pro 11" 2024