Asus TUF Gamingskärm VG27BQ 27'' 1440p 144Hz TN-Panel

Permalänk

Asus TUF Gamingskärm VG27BQ 27'' 1440p 144Hz TN-Panel

Säljer nu denna härliga skärm som tjänat mig väl då jag ska övergå till att primärt spela på PS5 och införskaffa en gedigen TV.

Skärmen har fungerat kanonbra, helt felfritt och gör det fortfarande sedan den köptes i Mars 2020 för 4 490 kr på Netonnet. Kombinationen av 144 Hz med 1440p gör den perfekt balanserad för att åtnjuta god bildkvalité med hög bildhastighet, dessutom är det bland dom finare TN-panelerna jämfört med dom jag haft innan. Skärmen har inga skador samt rengjorts regelbundet med mikrofiberduk. Strömkabel och Displayport-kabel ingår, däremot saknas kvitto, manual och originalförpackning. Föredrar helst avhämtning men kan posta den, däremot står köparen för frakt. Vid frågor är det bara att höra av sig till mig och priset kan diskuteras, självklart får du även närmare inspektera skärmen och prova den om du så önskar!

Vänliga hälsningar, Abbe

Specifikationer:

SKÄRMSTORLEK (TUM) - 27

PANELUPPLÖSNING - 2560x1440

UPPDATERINGSHASTIGHET - 144Hz (med möjlighet upp till 165 Hz vid överklockning)

PANELTYP - TN (350 cd/m² i ljusstyrka)

SVARSTID - 0.4 MS (GTG)

SYNKRONISERINGSTEKNIK (VRR) - Nvidia G-sync kompatibel, VESA Adaptive-Sync

PORTAR - 1 st Displayport, 2 st HDMI 2.0

FUNKTIONER - Höj-, sänkbar, tiltbar och vridbar. Inbyggda högtalare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Om du är villig att skicka den trots att du skrivit att du inte vill så är jag villig att betala 1700kr!

Permalänk
Skrivet av Mammothz:

Hej,

Om du är villig att skicka den trots att du skrivit att du inte vill så är jag villig att betala 1700kr!

Öppnar för fraktning nu, se PM!

Permalänk
Medlem

1800kr + frakt

Permalänk

Jag bor i Norrköping, centralt.
0737832225

Permalänk

Annonsen är avslutad