Gaming PC, vattenkylt grafik/process

Permalänk
Medlem

Gaming PC, vattenkylt grafik/process

15k gäller om den säljs innan helgen.

Gaming rig för den kräsne med top notch utförd montering av hög klass, kvitton finns samt en hel del extra prylar.
I priset skickas även alla tillbehör med. Ca 1.5 år gammal, säljs då jag behöver prioritera om.

OBS, jag har fått ränder / störning som dykt upp på skärmen någon gång ibland, detta verkar dock ha försvunnit helt efter jag kört om datorn och installerat helt nya drivrutiner, körde om datorn av andra anledningar ca 1 månad sedan och använt datorn lite titt som tätt sedan dess, vill mest förtydliga det även om felet kanske låg i drivrutinerna.

DDR4 3600mhz 32gb (4x8)
AMD Ryzen 5 5600X
Asus rog strix 6800XT LC OC 16gb
Samsung 1TB + 500gb SSD
Asus rog Thor 1200w
Asus rog strix helios midi tower
Asus rog ryujin 360 cpu kylare
Asus rog strix X570-F

Kabel mod kit, extra rgb fläktar i push pull utförande, mycket tid nedlagt med samtliga kvitton tillgängliga

Finns i vårgårda, kan tas med lite överallt mot bensin pengar.

Öppen för bud men tveksam på att gå lägre

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Antar att bud på endast gpu är uteslutet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Antar att bud på endast gpu är uteslutet?

Kan vara av intresse, vill primärt bli av med allt men kan tänka mig att stycka, vad tänker du för bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tonojo:

Kan vara av intresse, vill primärt bli av med allt men kan tänka mig att stycka, vad tänker du för bud?

Vad sägs om halva uppskattade priset? 7500 inklusive frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Vad sägs om halva uppskattade priset? 7500 inklusive frakt?

Skickar ett PM

Permalänk
Medlem

Jag kan vara spekulant på nätagget om du börjar sälja delar

Permalänk
Medlem

Nu blev det visst en smådels försäljning 😂

Permalänk
Medlem

Budar 5000+frakt för resterande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Budar 5000+frakt för resterande

Det kommer jag inte gå med på, psun är kanske redan såld men kommer göea ett nytt inlägg för resterande delar, så håll koll vad jag lägger ut troligen imorgon, men blir budgivning på resten 👍

Permalänk
Medlem

Vad värderar du datorn utan PSU+GPU då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Vad värderar du datorn utan PSU+GPU då?

Har inte precis börjat tänka på det, men har innan lagt ut ett lite lägre pris och kört på busgivning så ser man, men skall räkna ihop allt och se vad jag anser vara lire lägre ändå, men blir budgivning oavsett och det brukar ju gynna köparna

Permalänk

Vad ska du ha för moderkort, cpu och ram?

Visa signatur

Seasonic Focus GX 850w || Ryzen 5 5600X || Asus rog strix X570-F || 4x8GB Spectrix D60G DDR4 3600MHZ || 1TB Samsung Pro NVMe || 500GB Samsung Pro NVMe || ASUS ROG Ryujin AURA RGB 360mm || Asus geforce 3060Ti Tuf || Corsair Carbide 275R Airflow White

Permalänk

Jag är iaf intresserad av resterande delar med…

Visa signatur

Seasonic Focus GX 850w || Ryzen 5 5600X || Asus rog strix X570-F || 4x8GB Spectrix D60G DDR4 3600MHZ || 1TB Samsung Pro NVMe || 500GB Samsung Pro NVMe || ASUS ROG Ryujin AURA RGB 360mm || Asus geforce 3060Ti Tuf || Corsair Carbide 275R Airflow White

Permalänk
Medlem
Skrivet av robertr81:

Jag är iaf intresserad av resterande delar med…

Jag får kolla på det lite mer imorgon, är rätt matt efter en hjärnskakning så behöver lite mer sömn, men lovar att jag återkommer imorgon!

Permalänk
Medlem

8k hämtar

Permalänk
Medlem

12000 för datorn

Permalänk
Medlem

12 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

Asus rog Thor 1200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Avslutar då nästan allt sålts i delar, det som finns kvar har egna trådar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad