World of Warcraft: Dragonflight anländer innan årets slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullatroll:

Jag är såld på temat iallafall! Spelat sedan urminnes tider men slutade spela efter första patchen i SL. Håller på med datorspelsmusik och skrev ett eget Dragonflight-tema bara av ren hype.

Lägg upp! 😊

Permalänk
Skrivet av Robiban:

Lägg upp! 😊

Här är länken till ett inlägg på Reddit 😁
Dreams of Dragonflight -reddit

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Med tanke på att 60 är maxlevel är det väldigt imponerande att du tog dig till 63

Jag la ned shadowlands när jag dingade lvl 60....blev lite rädd att jag missat något hahaha 😄

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullatroll:

Här är länken till ett inlägg på Reddit 😁
Dreams of Dragonflight -reddit

Inte officiella temat (fanskapat), men den låter ju riktigt trevlig iallafall 😁

Visa signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Permalänk
Medlem

Återgick till WoW för ca 1½ månad sedan efter ett 4 års avbrott.

WoW är fortfarande kungen av "pyssel". Att levla gubbar, låsa upp olika collectables och annat är fortfarande riktigt bra och man får ju aldrig slut på saker att göra.

Gillar starkt det "nya" levelingsystemet med Chromie time. Riktigt bra idé.

Levlade till 60 och gearade upp en gubbe. Jag tycker fortfarande vi kan helt skippa det här "borrowed power" systemet. När jag dingar 60 så vill jag inte behöva göra veckor/månader av grind för att komma ifatt. Det ska räcka att nå max level och sen få bättre gear. Det här med legendaries till alla, azerite power eller andra liknande system är det absolut sämsta med WoW de senaste åren.

Det började gå utför i MoP med legendary ringar och cloaks och grejer. Legendaries ska vara väldigt unika och svåra att få fatt i. Inte som det är idag.

Zereth Mortis känns som det va en rätt bra patch. Allt i Shadowlands jag behövde spela igenom innan det va rätt värdelöst faktiskt. Bortsett från Ardenweald så vara levelingen helt ointressant. Storyn genom hela shadowlands är nog den sämsta någonsin. Till och med sämre än WoD i min mening.
The Maw och Thorgast är fruktansvärt. Har redan parkerat ett par alts i Thorgast bara för att jag fan bara inte pallar grinda Ash och Cinders. Så jävla tråkigt. Covenant-systemet och Renown suger också hårt.
Att tier sets är tillbaka var en riktigt trevlig överraskning.

Är försiktigt optimistisk inför Dragonflight. Talentsystemet ser VÄLDIGT lovande ut. Det är nästan det mest spännande med hela expansionen. De har ju inte introducerat något nytt progression-system och jag kan ju bara hoppas att de hoppar över allt sånt och bara låter folk spela som dom vill.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | GPU: PowerColor RX 6800 Red Dragon 16GB | MB: Asrock B550m Pro4 | RAM: 32GB Kingston Fury Beast 3600mhz CL18 | SSD: Corsair Force MP510B 480GB - 2x Kingston A400 480GB | PSU: Fractal Ion Gold 750W | DSP: Acer 27" Nitro XV272UV QHD IPS 170 Hz | CH: Fractal Design Meshify Mini C | M: Steelseries Aerox 5 Wireless | TB: Logitech G413

Permalänk

Släpps det ikväll 00:00 eller imorgon 00:00? Har så svårt för de olika tidszonerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiffelina:

Släpps det ikväll 00:00 eller imorgon 00:00? Har så svårt för de olika tidszonerna

Ikväll.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiffelina:

Släpps det ikväll 00:00 eller imorgon 00:00? Har så svårt för de olika tidszonerna

Europe (CET): November 29 at 12:00 AM