Permalänk

Gott o blandat till bra pris

För den som funderar på att bygga ihop en billig men ändå hyfsat snabb burk har ni en bra start här när det gäller komponenter.

MSI MEG Z390 ACE
Intel Core i7 8086K
Corsair 115i RGB Platinum
Corsair Commander inkl RGB-hubb
der8auer Delid-Die-Mate 2
4 st Corsair LL120mm-fläktar
2 st Corsair LL140mm-fläktar
En trött gammal Lenovo surfplatta

Nypris...mycket...tänker mig nu 2.500:- för rubbet eller kom med bud på det ni är intresserade av!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna cpu, MB och AIO om du har ett bra pris på det.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr +frakt för cpu
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr Corsair Commander och Corsair 115I AIO
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av leverbrock:

Jag köper gärna cpu, MB och AIO om du har ett bra pris på det.

De delar du är intresserad av är ju de delar med det största värdet. Så tycker fortfarande 2.500:- är ett bra pris. Där du isf kan se övriga delar som en bonus du själv kan sälja vidare ifall du inte har behov av dem. På så vis får jag de pengar jag begärt och du kan få tillbaka lite av de pengar du själv betalar. Win win

Skrivet av Vispsleven:

800 kr +frakt för cpu

Undviker gärna att hålla på och skicka om möjligt.

Skrivet av Crowwops:

800 kr Corsair Commander och Corsair 115I AIO

Tack för ditt bud men avvaktar lite och ser först om någon vill köpa allting. Vore det enklaste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebMaximus:

De delar du är intresserad av är ju de delar med det största värdet. Så tycker fortfarande 2.500:- är ett bra pris. Där du isf kan se övriga delar som en bonus du själv kan sälja vidare ifall du inte har behov av dem. På så vis får jag de pengar jag begärt och du kan få tillbaka lite av de pengar du själv betalar. Win win

Undviker gärna att hålla på och skicka om möjligt.

Tack för ditt bud men avvaktar lite och ser först om någon vill köpa allting. Vore det enklaste.

Ok inväntar då

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebMaximus:

Undviker gärna att hålla på och skicka om möjligt.

Japp, förstår, men förhoppningsvis är just cpun en av prylarna som iaf är ganska medgörlig att frakta ändå.

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Skrivet av Crowwops:

Ok inväntar då

Vad tycker du själv vore ett rimligt pris för de delar du är intresserad av?

Permalänk
Medlem

Är cpu redan delidad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebMaximus:

Vad tycker du själv vore ett rimligt pris för de delar du är intresserad av?

Mitt resonemang:
Luftkylaren ligger på ungefär 1600kr direkt via Corsair, dock säljs denna inte längre hos återförsäljare (med andra ord utgången). Sedan räknar jag med relativa förslitningar pga användning.
Commandern i sig ligger på mellan 400-600kr på reor så den bör nog inte gå på så mycket i slutändan ändå.
Så 2.500kr för bara dem delarna gör i princip att jag istället kan köpa nya och helt uppdaterade delar istället för samma summor.

Därav anser jag att mitt bud är rimligt, speciellt när du själv i annonsen ber efter budgivning och har utsatt tänkt pris för allt på 2.500kr. Tyvärr har jag noll intresse i resterande delar

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig allt plus frakt för 2,5k

Permalänk
Medlem

Kan hämta

Permalänk
Skrivet av Lerners:

Kan tänka mig allt plus frakt för 2,5k

Skrivet av Lerners:

Kan hämta

Underbart! När kan du hämta?

Permalänk
Medlem

2600+f om det är tänkbart

Permalänk
Skrivet av Twilighter:

2600+f om det är tänkbart

Tack för ditt bud!

Problemet med att skicka är betalning. För har ingen lust att skicka iväg sakerna innan jag fått pengar och på samma sätt har jag förståelse för att man inte vill betala innan man fått sakerna och sett att allt är OK.

Hoppas på svar från den person ovan som bjöd 2.5K och skrev att hen kunde hämta.

Återkommer till dig om det blir aktuellt.

Permalänk
Skrivet av Crowwops:

Mitt resonemang:
Luftkylaren ligger på ungefär 1600kr direkt via Corsair, dock säljs denna inte längre hos återförsäljare (med andra ord utgången). Sedan räknar jag med relativa förslitningar pga användning.
Commandern i sig ligger på mellan 400-600kr på reor så den bör nog inte gå på så mycket i slutändan ändå.
Så 2.500kr för bara dem delarna gör i princip att jag istället kan köpa nya och helt uppdaterade delar istället för samma summor.

Därav anser jag att mitt bud är rimligt, speciellt när du själv i annonsen ber efter budgivning och har utsatt tänkt pris för allt på 2.500kr. Tyvärr har jag noll intresse i resterande delar

Sorry, min fråga skulle varit till Lerners.

Permalänk
Skrivet av Twilighter:

Är cpu redan delidad?

Ja, deliddad med hjälp av verktyget som hänger med och IHS:en limmad på plats igen.

Permalänk
Skrivet av Vispsleven:

Japp, förstår, men förhoppningsvis är just cpun en av prylarna som iaf är ganska medgörlig att frakta ändå.

Sant, vi får se vad som händer här 🙂

Permalänk
Medlem

Kan hämta soms sagt, skrev frakt innan jag läste att du vilöe ha avhämtning. Bor i Sto så funkar för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebMaximus:

Tack för ditt bud!

Problemet med att skicka är betalning. För har ingen lust att skicka iväg sakerna innan jag fått pengar och på samma sätt har jag förståelse för att man inte vill betala innan man fått sakerna och sett att allt är OK.

Hoppas på svar från den person ovan som bjöd 2.5K och skrev att hen kunde hämta.

Återkommer till dig om det blir aktuellt.

Kan swisha på en gång

Permalänk

Det var ett bra pris, 2700+f

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Twilighter:

Tack för ett bra bud och för att du är villig att Swisha på en gång 👍

Har en som ska komma och hämta grejerna om en stund. Skulle han ångra sig säljer jag till dig istället och hör isf av mig med ett PM.

Permalänk

Annonsen är avslutad