New World (Amazons MMORPG)

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på en bra server? Spelar på en död server och tänkte egentligen vänta på serversammanslagningar men det verkar kunna dröja flera veckor. Vet att jag kan se serverpopulationer på https://newworldstatus.com/regions/eu-central men vill även hitta en server där det är någorlunda jämnt mellan factions.

Permalänk
Medlem

Jag spelar i Full Control Syndicate på servern Asgard, vi flyttade hit för att vi dominerade förra servern tills den dog. Just nu så har 50% av våra spelare börjat lira Myth of empire så vi är nere på runt 100 aktiva. Servern domineras just nu av Covenant/Marauders.
Mycket högt tempo på open world PVP.

Full Control är ett gaming community mest fokuserat på survival/mmo genre, 2000 medlemmar egen youtube kanal etc.

Kan alltid adda mig på discord för fler frågor.

Feffs#3933

Permalänk
Moderator
Forumledare

Brimstone-uppdateringen släpps den 18:e

Jag hoppade in igen efter många månaders uppehåll då det surrades om en del förbättringar och ja, inte illa faktiskt.
Det känns lite roligare nu och lite mer strömlinjeformat:)

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Det kommer nya fresh servers den 2a november.
Tror kanske det är dags för mig att ge det är spelet en chans då, har hört att spelet förbättrats en del sen release.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Den nya expansionen är ju faktiskt riktigt trevlig.

Svärdet känns som det kan fylla ett behov, kluriga quests som inte bara är x/y.

Jag var lite tveksam till öknen först men där är en del att upptäcka.
Kul att man gett de befintliga områdena lite kärlek, även om jag tappar bort mig ibland

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Den nya expansionen är ju faktiskt riktigt trevlig.

Svärdet känns som det kan fylla ett behov, kluriga quests som inte bara är x/y.

Jag var lite tveksam till öknen först men där är en del att upptäcka.
Kul att man gett de befintliga områdena lite kärlek, även om jag tappar bort mig ibland

Måste hålla med. Fler och bättre quests även för låglevels. De har även gjort om lite på de gamla områdena.
Att de sänkt priset för travel är ju bara så helt underbart!! Det blir ju användbart nu.
Tycker mobsen droppar mer sällan nu, förut hade man bagsen fulla på nolltid, ingen risk nu.
Skall ge det en chans till, great sword är ju otroligt kul Skall kolla buildsen så man kan få lite sealf heal när man questar.
Testar med hatchet som second weapon nu.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard