Permalänk
Medlem

AMD Ryzen 7 5800X3D (Oöppnad)

Var menat att det skulle bli en del av ett bygge till barnens kusiner, men budgeten blev lite mindre så vi gick på en 5600G istället till dem. Därför säljer jag nu denna. Vill ingen ha den så åker den tillbaka till butiken. Så går du i tankarna på att uppgradera och missade dealen hos Inet och du vill spara några kr så kan du slå till på denna.

Spelkupong - AMD Uncharted Game Bundle på köpet, värde 499 kr ingår också då detta inte är något jag vill ha. Levereras som digital kod när köpet är färdigt.

Pris: 2990 kr eller högstbjudande. Utgångsbud är nypriset jag gav, och jag tänker inte sälja den under detta. Mina barn behöver också julklappar. Avslutar budgivningen imorgon fredag 21:00.

Mer info:

Tillverkare: AMD
Modell: Ryzen 7 (5800X3D)
Kodnamn: Vermeer
Hastighet: 3.4 GHz, 4.5 GHz Med turbo
Överklockningsstöd: Nej
Antal kärnor: 8 st
Antal trådar: 16 st
L2 cache: 4 MB
L3 cache: 96 MB
Tillverkningsprocess: 7nm
TDP: 105 W
Integrerad grafik: Nej
Processorsocket: AMD AM4
Fläkt/kylare: Nej
Garanti: 3 år

Kvitto ingår givetvis. Kan skickas mot att köparen står för eventuella fraktkostnader.

Förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill, eller inte alls om utfallet ej blir som jag önskar eller om omständigheterna förändras.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 990 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Oj Ripkin var verkligen på hugget

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 400 kr 3400kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

5600x+1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

5600x+1000

Glömde nämna i annonsen att byten ej är aktuella. Tack ändå för erbjudandet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Glömde nämna i annonsen att byten ej är aktuella. Tack ändå för erbjudandet!

👍

Permalänk
Medlem

3100kr, hämtar på plats/EÖ tidigast lördag efter lunch (har ärenden inne i örebro/kumla då).

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Ifall avhämtning prioriteras så köper jag gärna det för samma pris du gav det för. Sålde min dator och beställde 5600 + mobo + ram, men allt ligger fortfarande oöppnat hemma då jag funderar på en bättre cpu.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Lägg bud om ni är intresserade men snicke-snack hör inte hemma i marknaden. Fundera själv en gång om du vill ha din egna marknadstråd nedlusad av annat bös än bud och produktfrågor.

*Inlägg raderade*
/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

3100kr, hämtar på plats/EÖ tidigast lördag efter lunch (har ärenden inne i örebro/kumla då).

Skrivet av Hao:

Ifall avhämtning prioriteras så köper jag gärna det för samma pris du gav det för. Sålde min dator och beställde 5600 + mobo + ram, men allt ligger fortfarande oöppnat hemma då jag funderar på en bättre cpu.

Vi kör budgivning enligt annonstexten.

För mig spelar det absolut ingen roll om den hämtas eller skickas. Egentligen föredrar jag nog hellre att skicka då jag har järnhandeln vägg i vägg med huset mitt, och ofta åker iväg till särbon under hela helgerna. Då är det smidigare att bara slänga på paketet! Men det går ju såklart att lösa med lite planering.

Permalänk
Medlem

3500+frakt

Permalänk
Nytt bud: 3 700 kr 3700+frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
Corsair Vengeance RBG DDR5 32gb (2x16gb) 6000Mhz
Gigabyte X670 GAMIMG X AX
Sapphire RX 7900XTX

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 800 kr Inkl. frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Nytt bud: 3 900 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr oöpnade sa du? F_ckit
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 3 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av JuicyChicken7:

3 200 kr

Menade du kanske 4200 kr? Du är inte högst annars...

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Medlem

Har skickat PM till @darrenj som haft det högsta budet. Tack till alla som var med och budade!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad