SweClockers drop!

(Nya, oanvända) Uppgraderingspaket till AMD (Am5)

Permalänk

(Nya, oanvända) Uppgraderingspaket till AMD (Am5)

Var meningen att jag skulle sätta ihop en dator med dessa delar men valde att bygga med Intel delar istället.

Kvitto (och garanti) finns för CPU och ram minnet, men tyvärr inte till moderkortet.

Allt är som sagt helt nytt och aldrig uppackat från sina kartonger.

Kan även ta bud på de tre delarna separat om det är rimliga bud.

(Sitter någon på en oöppnad/oanvänd Intel cpu i liknande prestanda nivå som denna, eller ett PS5 disc edition så är byte av intresse )

Bor mellan Uppsala och Enköping i en liten håla så vill man hämta upp varorna så går det bra. Annars skickas det spårbart.

Rimliga bud och säljer till vem jag vill osv osv.

Kom gärna med frågor om det är något som är oklart.

Länkar till produkterna:

Moderkort: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7198372

Processor (CPU): https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=6999756

Ram minne: https://www.pricerunner.se/pl/38-3202797021/RAM-minnen/Corsai...

(Annons ligger även uppe på Blocket, så eventuella förändringar kan skes, men då uppdaterar jag i kommentarerna)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var har du köpt moderkortet ifrån?
Tycker det inte borde vara några problem att få fram ett sådant.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Var har du köpt moderkortet ifrån?
Tycker det inte borde vara några problem att få fram ett sådant.

Få fram vadå menar du? Tidigt på morgonen så du får ursäkta om jag är lite trög och inte kopplade vad du menar 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip0125:

Få fram vadå menar du? Tidigt på morgonen så du får ursäkta om jag är lite trög och inte kopplade vad du menar 😅

Nejdå, du får ursäkta mig att jag var lite snabb när jag skrev i farten till jobbet

Menar "få fram kvittot"

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Nejdå, du får ursäkta mig att jag var lite snabb när jag skrev i farten till jobbet

Menar "få fram kvittot"

Jaa men då förstår jag😅.

Nej tyvärr så är det inget jag kan dra fram då jag köpte det i samma oanvända skick av en kille som fått det i present eller något liknande om jag kommer ihåg rätt.

Permalänk
Medlem

Har du något riktpris vad du vill ha för alla delarna ?

Visa signatur

Silver

Permalänk
Skrivet av soder123:

Har du något riktpris vad du vill ha för alla delarna ?

Nja alltså är som sakt öppen för bud. Släpper lite billigare om man plockar hela paketet. Har länkat prisjakt på alla delarna så kolla vad de ligger på och lägg ett bud. Moderkortet åker ju lite billigare än de andra eftersom kvitto ej finns.

Permalänk
Medlem

2800kr + frakt för CPU

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr Lägger bud åt en vän, 6000+frakt för allt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Har bud på 7000kr för allt i pm. Fortfarande lite under vad jag hade önskat men det är iallafall vad budet ligger på just nu.

Permalänk

Tar ned detta nu då det såldes via blocket.

Permalänk

Annonsen är avslutad