Chipset drivers har jag inte kollat på men det ska jag absolut göra, körde en MSI live update för några dagar sedan och då fans det inget men ska kolla igen. Det borde väll dock inte ställa till det så att jag inte kommer in i BIOS?
Innan jag uppdaterade BIOS så hade jag näst senaste, kanske får kasta i min 2600 igen och prova en annan bios och se om det blir bättre.
Jag har nollat bios genom att plocka ur batteriet men det gör ingen skillnad, innan jag uppdaterade så hade jag näst senaste BIOSen och även den ska ju egentligen ha stöd för min 5600. Jag nollade även bios efter att jag satte i min 2600 för att uppdatera och nollade efter uppdatering innan jag kastade i 5600an igen, men den vill fortfarande inte komma in i BIOS, Jag ser ingen postscreen utand et är svart skärm tills dess att jag ser att den loggar in i Windows, men stoppar jag i 2600an igen så blir det normalt och jag ser postscreen och kan komma in i BIOS :/
Det är inget jätte problem, men om jag behöver installera om så går det ju inte då jag inte kan välja boot eller nått :/