Komplett gaming setup samt Ipad pro 12,9 256gb 3rd gen och case

Permalänk
Medlem

Komplett gaming setup samt Ipad pro 12,9 256gb 3rd gen och case

Hej.

På grund av tidsbrist vill jag göra en intressekoll på lite elektronik jag har som knappt används. Först och främst min gamingsetup.

Dator: i9-9900k, 16gb ddr4 Corsair 3000 MHz, RTX 3060 12gb vram, vattenkyld processor med en Corsair Hydro H100i. Totalt 4Tb HDD och 1Tb SSD. Drivs av ett Corsair VS650. B365 moderkort.

Datorn funkar felfritt, går att köra det allra mesta på höga inställningar. Det enda att notera egentligen är att cd-läsaren som sitter i chassit inte är inkopplad, någon gång i månaden kommer ett snabbt och relativt lågt coil-whine från nätagget (försvinner nästan direkt). Utöver detta mer kosmetiska funkar datorn riktigt bra. Har satt in extra fläktar så luftflödet är excellent. Se bifogar bild på specifikationerna från Speccy.

Skärm 1: AOC C24G1 144Hz - Funkar hur fint som helst, när den har varit avstängd ett tag så kommer där upp små sträck som långsamt försvinner. Sträcken är precis vid botten av skärmen. De beter sig ungefär som att skärmen "startar upp" och försvinner efter 1 minut. Inget som är där hela tiden utan endast första minuten när datorn har varit av. I övrigt funkar skärmen felfritt.

Har två skärmar till (vanliga 60hz kontorsskärmar, så inget speciellt). Dessa ingår vid köp av hela setupen

Skärmstativ: 1x skärm stativ osäker på märke - fint skick (bild kan ordnas vid intresse)

Skärmstativ 2: 3x skärm stativ osäker på märke - fint skick (bild kan ordnas vid intresse)

Razer cynosa V2 - inte använd mycket så nyskick mer eller mindre

Har lite olika möss som alla funkar, vid köp av hela setupen så kan vi komma överens om vilken/vilka du vill ha, du kan få alla

Razer Blackwidow v3 pro, fullt fungerande, någon enstaka tangent som är trög men annars ett riktigt trevlig tangentbord.

Till sist har jag en Ipad pro 12,9'' 256gb space gray modell 3rd gen med skärmskydd och ett skal. Fungerar klockrent och är i väldigt fint skick. Kvitto finns.

Har jag glömt något så är det bara att fråga

Som sagt så är jag ute efter en intressekoll. Kan även tänka mig att byta min gamingsetup mot en gaminglaptop, vid detta bytet så kan du få båda tangentborden samt mössen. I sådant fall så får laptopen vara relativt likgiltig datorns värde

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000kr plus frakt för Ipaden

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

3500kr för ipaden + frakt

Permalänk
Medlem

3500kr + hämtar här på Limhamn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eckelhesten:

3500kr + hämtar här på Limhamn.

IPad då alltså.

Permalänk
Medlem

Skulle det bli aktuellt att sälja 60hz skärmarna så finns det två stycken här som är sugna på vars en

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

3700kr plus frakt för Ipaden

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

4000 för ipad, hämtar

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Modell på iPad?

Permalänk
Medlem

Ipaden är såld.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad