Hvorfor er det ikke noen knapp for sitat [quote] tilsvarende fetstil [b] under meddelande?

Permalänk
Medlem

Hvorfor er det ikke noen knapp for sitat [quote] tilsvarende fetstil [b] under meddelande?

Er rett trett hver gang på å slåss med deres system for å lage et felt der markerer at dette er et sitat tatt fra et annet sted.

Når jeg bruker

Citat:

tagg og avsluttet taggen med / så virker ikke SweClockers system ville vise selve feltet med taggen (kombinert med [b] så flyttes

til samme linje der taggen startet i stedet for helt på sluttet av den seksjonen for det jeg vil ha sitatet markert. Innlegget der jeg har dette problem er linket nedenfor.

Mitt forslag er å ha en knapp i raden for meddelande der gir mulighet for å skape et sitat og avslutte det enten som kappen for en link (en legger inn info i to skritt) eller slik formateringsknappene fungerer (fetstil, kursiv, under strukket eller over strukket tekst).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigantrix:

Er rett trett hver gang på å slåss med deres system for å lage et felt der markerer at dette er et sitat tatt fra et annet sted.

Når jeg bruker til samme linje der taggen startet i stedet for helt på sluttet av den seksjonen for det jeg vil ha sitatet markert. Innlegget der jeg har dette problem er linket nedenfor.

Mitt forslag er å ha en knapp i raden for meddelande der gir mulighet for å skape et sitat og avslutte det enten som kappen for en link (en legger inn info i to skritt) eller slik formateringsknappene fungerer (fetstil, kursiv, under strukket eller over strukket tekst).

*Ironisk nok fungerer quote akkurat her i denne posten, men ikke i den jeg linket til*

Permalänk
Medlem

I andra posten är quote felstavat. Eller missar jag något?

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Hade den dessutom varit rättstavad så hade det bara varit rubriken som var ett citat 🙂

Quote="<rubrik>", och sen /quote efter stycket under så hade det blivit rätt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i