Trasig Acer Predator XB273UGX 1440p 270hz skänkes

Permalänk
Medlem

Trasig Acer Predator XB273UGX 1440p 270hz skänkes

Hej,

Skänker nu en skärm som tyvärr gått sönder vilket tyvärr kan ses vid bilden. Försäkringsbolaget ville ej ha in den vid ärende så någon annan här kanske vill ha den om inte annat för foten/strömkabeln?

Finns i södra Göteborg för upphämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, kan hämta

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem

Drar mig ur

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem

Är iväg så kan inte kolla, men om det är samma kabel som till min XB273UNX så betalar jag gärna frakten och en kaffepeng som tack för att du skickar den

Permalänk
Medlem

Jag hämtar den gärna. Alltid bra med reservdelar

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Om den mot förmodan inte blir hämtad innan så ställer jag mig på kö! Det vore ett kul helg-projekt att plocka ut elektroniken och placera kortet i denna skärms icke-gaming-kusin

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Jag hämtar den gärna. Alltid bra med reservdelar

Skrivet av ddaniel91:

Om den mot förmodan inte blir hämtad innan så ställer jag mig på kö! Det vore ett kul helg-projekt att plocka ut elektroniken och placera kortet i denna skärms icke-gaming-kusin

Den som kan hämta först av er så den slipper täcka för garderoben hos mig får den haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Jag hämtar den gärna. Alltid bra med reservdelar

Skrivet av ddaniel91:

Om den mot förmodan inte blir hämtad innan så ställer jag mig på kö! Det vore ett kul helg-projekt att plocka ut elektroniken och placera kortet i denna skärms icke-gaming-kusin

Till den som hämtar, hade jag kunnat få strömsladden om du märker att det inte är något som behövs? Skulle uppskattas enormt, kan ta varför i PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad