Acer X34GS (180hz, NanoIPS, 80W USB-C PD m.m)

Permalänk

Acer X34GS (180hz, NanoIPS, 80W USB-C PD m.m)

Hej gamer'n så väl som kontorsnissen!

Köptes på Komplett juni 2021 (reklamationsrätt kvar i ett år, kvitto finns).

Det jag särskilt tycker om med skärmen är att jag kan docka/ladda jobbdatorn i den, färgrik och kristallklar panel utan ghosting eller artefakter, bra tryck i ljusstyrkan för användning i ljusa rum samt mycket stabil fot. Gick från tidigare modellen X34 på 100hz och skillnaden var stor.

Skärmen har inga som helst defekter, skråmor eller störande bleed (hade den haft det hade jag lämnat tillbaka den för längesedan).

Jag har inte emballaget kvar, så hämtning i GBG ser jag som det enda sättet att göra affär på.

Priset har jag försökt att lägga så konkurrenskraftigt som möjligt mot vad som finns på marknaden idag med full garanti (LG 34GP63A, Samsung C34G55T, Philips 34M1C5500VA), och med tanke på allt godis som skärmen innehåller jämfört med liknande konkurrenter tycker jag 4 000 kr är fullt rimligt.

Frågor? Bud? Skriv i tillhörande tråd så svarar jag direkt

Läs hela annonsen här

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag kan köpa den för 4k 😊 bor i Göteborg så kan också hämta!

Permalänk

@Kirto, se PM

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den där hade varit något! Köper den gärna men kan inte hämta på ett tag!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxizor:

Den där hade varit något! Köper den gärna men kan inte hämta på ett tag!

Justerar, kan hämta och höjer till 4500:- om skärmen inte är såld!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk

Vill inte dra mattan under @Kirto's fötter, men bjuder man högre så lyssnar jag. Kirto har inte hör av sig i skrivande stund, därför skickar jag PM till @Maxizor. Den som bestämmer tid och datum först genom att svara på mina meddelanden får köpa den.

Visa signatur

Permalänk

@Kirto har nu bokat upphämtning ikväll. Håller annonsen aktiv tills skärmen är såld.

Visa signatur

Permalänk

Varför säljer du den så billigt haha. Hade lätt budat 6 tusen på den

Permalänk
Skrivet av Slevninja:

Varför säljer du den så billigt haha. Hade lätt budat 6 tusen på den

Svår prissättning med tanke på vilka specs du kan få på en ny skärm med samma stuns i idag med full garanti. Tänkte att jag lägger mig hellre lägre än högre för att slippa kladda med prissänkningar. Ville även få sålt den snarast då ny skärm redan är på plats.

Visa signatur

Permalänk

Skärmen är såld till @Kirto, trevlig snubbe!

Tack alla andra för visat intresse.

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur