Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Playstation 5 får lägre pris – fortfarande dyrare än vid lansering

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Ska du vänta i ett år? Dumt är nog inte ordet jag skulle använda. Spel flyter för 99% av befolkningen på prima medans en liten klick ser både hack och kvalitétsmissar.

Har jag väntat 3 år kan jag vänta 1 år till.
Har man redan en PS5 så är det ju en annan sak.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Lyncha mig om jag har fel. Men det inflationskorrigerade kostnaden för November 2020 är 7824sek. Så nya rea priset på 6500 sek är en prissänkning med 1324sek.

(under denna period har även kemikalieskatten på 500 sek tillkommit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Har jag väntat 3 år kan jag vänta 1 år till.
Har man redan en PS5 så är det ju en annan sak.

Så kan man resonera tills man svälter ihjäl tänker jag.

Behöver man spara ihop är det en sak men om man har pengarna så är det många roliga speltimmar man kan avverka. Men vi resonerar olika. Har man en dator och kan spela antar jag väntan inte är någon större utmaning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Så kan man resonera tills man svälter ihjäl tänker jag.

Behöver man spara ihop är det en sak men om man har pengarna så är det många roliga speltimmar man kan avverka. Men vi resonerar olika. Har man en dator och kan spela antar jag väntan inte är någon större utmaning.

Svälter inte ihjäl och behöver inte heller spara, jag tycker helt enkelt det är värt att vänta lite till för mig.

Hur du vill göra är ju såklart upp till dig.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]