Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Soundbar, Hue, tangentbord m.m

Hej!

Har lite saker som inte används, så kollar om det finns intresse här på grejerna!

Det jag säljer är:

Samsung soundbar 810b/xe, nyskick. Tänker runt 4000, men släng iväg ett bud vettja!

Philips hue play, fint skick. Tänker budstart runt 600?

Philips motion sensor, oöppnad. Budstart på 200?

Logitech G pro gaming (league of legends edition), fint skick. Budstart på 400 kanske.

Lite cablemod extension kablar, rödsvarta och vita. Det röda paketet är komplett utöver en 8 pin PCIe som har använts. Dem vita kablarna är en 6 pin PCIe och en 4+4pin ATX/EPS. Buda vad ni tycker är lämpligt!

Avhämtning prioriteras, men kan skickas. Dock ej soundbaren, endast upphämtning på den.

Betalning via swish!

/Sebastian

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600 + frakt för play (ev upphämtning på lördag om det passar)

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000:- + frakt för hue play och rörelsesensor.

Permalänk
Medlem

Noterat!

Permalänk
Medlem

Får ta tillbaka mitt bud. Ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Skrev i fel forum. Bud ska kvarstå men lyckas inte ta bort post.

Permalänk
Medlem

Hue play+motion sensor sålt!

Permalänk
Medlem

Hej,
Finns det kvitto på soundbaren? När har du köpt den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp938:

Hej,
Finns det kvitto på soundbaren? När har du köpt den?

Hej,

Den är inköpt i slutet av maj. Kvitto finns!

Permalänk
Medlem

Okej, tack! Då budar jag 3000. Hoppas du inte tycker det är ett skambud. Samsung kör massiva kampanjer på sina produkter och gissar att även denna kommer vara rejält nedsatt senast under black friday.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp938:

Okej, tack! Då budar jag 3000. Hoppas du inte tycker det är ett skambud. Samsung kör massiva kampanjer på sina produkter och gissar att även denna kommer vara rejält nedsatt senast under black friday.

Skambud vet jag inte, men visst är det lägre än jag hade tänkt. Lär inte släppa den för under 3500 i alla fall, men bud är noterat!

Permalänk
Nytt bud: 200 kr Philips motion sensor, 200kr plus frakt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

200 kr Philips motion sensor, 200kr plus frakt.

Motion sensorn är redan såld som du kan se längre upp, men tack för visat intresse!