Gaming Dator Säljes (Intel i9 9900k + 1TB NVMe + 16GB Ram m.m)

Permalänk

Gaming Dator Säljes (Intel i9 9900k + 1TB NVMe + 16GB Ram m.m)

Tjena! Jag säljer en sådär 4 år gammal dator. Den har använts sedan den köptes men nu känner jag att det är dags att uppgradera. Den har använts för primärt spelande men även lite streaming, video redigering och programmering. Allt fungerar som det ska men det finns en fläkt på kylaren som åker lite upp och ner i höga rpm.

Grafikkortet som följer med är trasigt. Jag har försökt att byta kylpasta, gjort rent och min far testade även något. Grafikkortet går att användas för att starta datorn men sen blackscreenar datorn och alla fläktarna går upp i högvarv när den används i benchmarks eller i krävande spel. Köp alltså inte datorn i förhoppning om att grafikkortet ska fungera.

Datorn fungerar för övrigt, har använt den i flera månader med ett annat grafikkort utan något strul. Kan notera att jag överklockade datorn för första gången i slutet av augusti.

Lista på komponenter:
Processor: Intel i9-9900K
Processor Kylare: Corsair Hydro H100i RGB Platinum SE (240mm)
RAM: Corsair DDR4 16GB (2x8) 3000MHz (CMW16GX4M2C3000C15)
Moderkort: GIGABYTE Z390 AORUS MASTER
Grafikkort (Trasigt): Gigabyte 2080 Super
NVMe: Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB
Chassi: Deepcool MATREXX 50 ADD-RGB 4F ATX Mid Tower Case
PSU: Corsair RM (2019) 850 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply

Fläktar fram: 2x 140mm corsair fläktar, 1x 120mm corsair fläkt
Fläktar bak: 1x 120mm corsair.

Det finns inga kvitton eller lådor och allt säljs som ett paket. Grafikkortet i bilden är inte den som följer med. Du får med dig moderkort lådan som innehåller några kablar från nätaggregatet, skruvar, hårddisk mounts, nvidia sli grej m.m

Endast upphämtning i Göteborg
Förbehåller mig rätten att neka bud och välja hur/när/vem jag säljer till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr
Permalänk

Noterat! Jag låter annonsen vara uppe i 2-3 dagar då jag hoppas att kunna få 4-5k för datorn (Vet inte ifall detta är ett rimligt pris) men annars tar jag högsta bud.

Permalänk

1600 för mobo , CPU och ram

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr + frakt
Permalänk

Jag kommer att prioritera avhämtning men jag noterar alla bud ändå. Hade gärna fraktat men känner mig inte helt säker på att datorn lär komma fram hel.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr Avhämtning
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 4 100 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 200 kr Hämtar
Permalänk

Liten uppdatering: Datorn är fortfarande inte såld men jag har skickat ett privat meddelande till högsta bud. Hen har inte svarat ännu. Ifall personen inte svarar så går jag till nästa osv.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 300 kr hämtar i göteborg
Permalänk

Annonsen är avslutad