Permalänk
Medlem

Benify avstängt?

Jag har vid några tillfällen handlat via Benifydealsprivat men sedan en månad tillbaka kommer jag inte alls in på mitt konto där. Jag har även försökt återställa lösenord men får ingen återkoppling med återställande av lösenord. Mailade deras support tidigare i veckan men har inte fått något svar där heller, men kanske får ringa och fråga dem vad som händer.
Är det fler som upplevt detta?

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB

Permalänk
Medlem

Fungerar för mig.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk

Det tog mig flera månader innan jag fick svar från dom när jag inte kom in på mitt konto. Deras kundservice är inte den bästa tyvärr...

Permalänk
Medlem

Jag kan kolla vad som hänt med ditt konto, skicka ditt användarnamn till mig i PM så ska jag kolla med dom

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

Något verkar ha hänt iaf för idag fungerar det.

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB

Permalänk
Medlem

Lånar din tråd om det går bra?

För några veckor sedan betalade jag för benify privat. Idag fick jag för mig att följa upp det och såg att jag hade fått ett mail där jag kunde välja lösenord.

Jag gjorde det och var då inloggad.

Nu ikväll tänkte jag titta lite noggrannare på erbjudanden via benify men det går inte att logga in och jag kan inte återställa lösenord heller då jag inte får något mail om det. Jag skriver såklart rätt lösenord då jag ju valde det för bara några timmar sedan.

Eller ska man logga in på något annat vis när det är benify privat?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Lånar din tråd om det går bra?

För några veckor sedan betalade jag för benify privat. Idag fick jag för mig att följa upp det och såg att jag hade fått ett mail där jag kunde välja lösenord.

Jag gjorde det och var då inloggad.

Nu ikväll tänkte jag titta lite noggrannare på erbjudanden via benify men det går inte att logga in och jag kan inte återställa lösenord heller då jag inte får något mail om det. Jag skriver såklart rätt lösenord då jag ju valde det för bara några timmar sedan.

Eller ska man logga in på något annat vis när det är benify privat?

Har samma problem, fick en återställningslänk från supporten. Byta lösenord gick bra, men nu går det inte att logga in igen & inget mail om återställning kommer heller.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Hm skumt, låter som dom har driftsstörningar?

Visa signatur