Speldator i9 13900k, Z790-E Gaming DDR5, 64GB 6000Mhz, 1000W

Permalänk
Medlem

Speldator i9 13900k, Z790-E Gaming DDR5, 64GB 6000Mhz, 1000W

Nu har du chansen att köpa dig en riktig ögonsten! Datorn ser inte bara väldigt bra ut, den har även dom rätta komponenterna som håller dig uppdaterad många år framöver i framför allt 4K gaming. Datorn är obetydligt använd och bör klassas som i NY skick och säljes UTAN grafikkort, kvitto finns givetvis med garanti.

Spec finner ni nedan.

CPU:
Intel I9 13900K 3.0 Ghz - 5.8 Ghz 68MB.
(Nypris: 7690kr)

Moderkorte:
ASUS ROG Strix Z790-E Gaming WIFI DDR5.
(Nypris: 7790kr)

Hårddisk/M.2
Samsung 980Pro 2Tb 7000mb/s Gen4
Plus 1 TB SSD Samsung.
(Nypris: 3199kr)

Ram:
Kingston Fury Beast RGB 6000Mhz 64GB RGB DDR5
(Nypris: 3190kr)

Kylning:
Corsair H150i Elite 360mm med LCD skärm för visualisering
(Nypris: 3990kr )

Kylpasta:
GELID Solutions GC-Extreme

Nätaggregat:
Asus Rog Strix 1000W
(Nypris: 2190kr)

Chassi/Case:
Phanteks G500D
(Nypris 1890kr)

Operativsystem:
Windows 11
(Nypris 1190kr)

” Nypris ” på delarna landar på närmre 28000kr . Datorn är redo för att skapa en ny användare i Windows 11 och säljes UTAN grafikkort, bara sätta in valfritt kort och du har en riktig värsting dator. Fungerar givetvis felfritt på samtliga punkter. Finns i Sölvesborg och skickas möjligtvis, dock tar jag inget ansvar för posten.

Skambud besvaras ej men är inte omöjlig till en relevant förhandling. Säljer till vem jag vill och när jag vill osv…

Väl mött, Patrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fin dator! Dock skillnad på nypris och inköpspris.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Fin dator! Dock skillnad på nypris och inköpspris.

Givetvis är det skillnad, 10.000 från fullpris är ett bra pris på knappt använda komponenter som har garantier på samtliga delar. Hade jag sökt en speldator i dessa kaliber är detta en bra deal, om du frågar mig.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 12k iom du älskar lägga skam bud själv 👍

Permalänk
Medlem

Priset måste ju vara fel i och med att det inte finns ett GPU?

Permalänk
Medlem

Passar inte priset er så är det bara leta vidare eller komma med ett relevant bud som står i beskrivningen. Samtliga delar finns att tillgå på inet, bygg ihop där om det passar er bättre…. dock till mycket högre pris. Mvh

Permalänk

Men det blir ju lite knas när du själv budar 16,5k för en komplett dator med 14900k och 4070 kort.

Permalänk
Medlem

Jättefina komponenter men ett stort men, 24 781 är nypriset för dessa delar idag, datorn saknar GPU så den är inte på något vis framtids säkrad för 4k, detta beror ju helt och hållet på vad för kort potentiell köpare stoppar i.

Vart är delarn köpta ifrån?
Är det du som byggt den?
Hur lång garanti har komponenter kvar?

Vi förstår alla att du vill ha tillbaka så mycket som möjligt av utlagda pengar, det vill vi alla (om man inte har ett pengaträd med oändlig tillgång), det ovan skribenter och jag försöker säga på ett vänligt vis är att här kommer du inte få önskat pris, vill du ha chans på utsatt pris/köpare så se dig om via Blocket, Tradera, Marketplace, Lapp på ICA/COOP.

Ej menat illa men du har större chans att vinna på lotto, ta en resa och att flygplanet störtar ner och du mirakulöst överlever på en oupptäckt Ö för att sedan bli uppäten av en T-Rex och återupplivad av McGuyver för att sedan bli bortförd av utomjordingar än att få ditt önskade pris för datorn här via Swec.

Hoppas du hittar en köpare, absolut inget illa menat med ovan text

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Saklig priskritik är tillåtet men för övrigt gäller såklart §1

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord