Ikonen Copilot har kommit nu. Ni som sakna den.

Permalänk
Medlem

Ikonen Copilot har kommit nu. Ni som sakna den.

Ikonen Copilot i Windows visas nu på höger sida av systemfältet i aktivitetsfältet. Visningen av Visa skrivbord i det högra hörnet av aktivitetsfältet kommer också att vara avstängd som standard.

Men😒😒😒😒😒
Windows 11-enheter kommer att få den här nya funktionen vid olika tidpunkter. Vissa av dessa nya funktioner distribueras gradvis med hjälp av CFR Controlled Feature Rollout till konsumenter.

Permalänk
Medlem

Vänta lite nu. Ersätter Microsoft "Visa skrivbordet" med "Copilot" som standard?! Sneaky bastards -.-

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Vänta lite nu. Ersätter Microsoft "Visa skrivbordet" med "Copilot" som standard?! Sneaky bastards -.-

Så länge Win + M inte blir genväg till Copilot är jag "okej" med detta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perdonotknow:

Ikonen Copilot i Windows visas nu på höger sida av systemfältet i aktivitetsfältet. Visningen av Visa skrivbord i det högra hörnet av aktivitetsfältet kommer också att vara avstängd som standard.

Men😒😒😒😒😒
Windows 11-enheter kommer att få den här nya funktionen vid olika tidpunkter. Vissa av dessa nya funktioner distribueras gradvis med hjälp av CFR Controlled Feature Rollout till konsumenter.

Inte kommit på någon an mina datorer iallafall

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Sötast
Skrivet av Perdonotknow:

Ikonen Copilot i Windows visas nu på höger sida av systemfältet i aktivitetsfältet. Visningen av Visa skrivbord i det högra hörnet av aktivitetsfältet kommer också att vara avstängd som standard.

Men😒😒😒😒😒
Windows 11-enheter kommer att få den här nya funktionen vid olika tidpunkter. Vissa av dessa nya funktioner distribueras gradvis med hjälp av CFR Controlled Feature Rollout till konsumenter.

Hahahaha, så istället för att användare ska få välja själv så tänkte de använda över 10 års muskelminne och lura sina användare till att råka trycka på den tills de fått nog och testat den?

Helt underbart företag.

Permalänk
Medlem

Det ska bli intressant nu hur detta kommer se ut.

Sen fick vi denna med