Tjena.
Såg en tråd här om annonser på Youtube. Det är ju det vanliga snacket om att blir det annonser som inte går att blockera säger folk att de kommer sluta använda tjänsten.
Jag är lite utav en kålsupare själv precis som jag tror de flesta är. Jag kör själv annonsblockerare i huvudsak på grund av integritetsfrågor.
Vad jag dock alltid gladeligen gör är att betala för annonser jag lägger upp på marknaden och jag tycker egentligen att ert pris för en annons är något för lågt. Säljer jag något begagnat för 500 sek skulle jag lätt kunna betala 50 sek istället för 30 sek. Sålde jag något begagnat för 2000 sek hade jag lätt kunna betala 100 sek för en annons hos er. Det blir dock svårt för er att genomföra rent praktiskt.
Vad ni skulle kunna göra är att när man avslutar en annons så på den sidan när man konfirmerar att man vill avsluta den så kan ni visa en lagomt stor QR-kod för en Swish till er för att stödja ert arbete. Kanske 2 Swish-QR-koder, en med förfylld summa, 20 spänn eller något, och en med tom summa.
Rimlig idé?
Mvh / h