Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Knappast troligt? Om de inte får pengar för det så är det copy paste code som gäller I detta fall ny dll fil

Det verkar lite olika
https://blog.playstation.com/2024/09/24/ps5-pro-developers-sh...

Det vore ju en vinst om de mindre utvecklarna la in PSSR istället för FSR.

Permalänk
Skrivet av Bozzeta:

Det verkar lite olika
https://blog.playstation.com/2024/09/24/ps5-pro-developers-sh...

Det vore ju en vinst om de mindre utvecklarna la in PSSR istället för FSR.

Tycker det ser ut som de med pc portar anstränger sig medan dem andra chillar?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av ktd:

”Alla” spel kommer ha nytta av Pro. Kommande spel ännu mer…
Om pengarna är värt för dig, det är upp till dig.
Läser en del här som försöker ”övertyga sig själva” att Pro inte är värt pengarna. Om du tycker så, då är det ute värt det. 😀

Men om det är värt det är ju ändå subjektivt. Det finns inte ett bestämt svar på den frågan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Men om det är värt det är ju ändå subjektivt. Det finns inte ett bestämt svar på den frågan.

Precis, exakt det jag skrev. 👍

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Swedishchef_90:

Knappast troligt? Om de inte får pengar för det så är det copy paste code som gäller I detta fall ny dll fil

Tror de blir mycket så för att skryta om ”PRO mode” och öka sin försäljning.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Jag har nu spelat drygt 1h av Horizon call of the mountain. Riktigt grymt. Jag är mest glad över att jag kunde spela 1h utan att direkt känna mig illamående. Men nu direkt efteråt känner jag mig lite lätt yr.

Grafiken var bra. Men något gryning. t ex när man tittar upp mot en fågel eller på avlägsna människor och också lite i menyerna. Ska det vara så eller är linserna dåligt kalibrerade?

Men överlag: riktigt imponerad.