Permalänk

Oneplus 13 - tankar?

Tja!

Vad är folks tankar kring OP13? Värt att uppgradera?
Jag har en ganska gammal OP så för mig lär det vara värt det.

Men frågan är om OP13 är värt priset eller om jag lika gärna kan gå för en OP12.

Vad tror/tänker ni göra?

Permalänk
Medlem

Har en OP12 så inte aktuellt för mig. Men invänta recensioner?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lillbengan:

Tja!

Vad är folks tankar kring OP13? Värt att uppgradera?
Jag har en ganska gammal OP så för mig lär det vara värt det.

Men frågan är om OP13 är värt priset eller om jag lika gärna kan gå för en OP12.

Vad tror/tänker ni göra?

När var det senast värt det att gå för senaste årsmodellen? Har det någonsin hänt de sista 10-15 åren?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Alla recensioner säger att det är en 9/10 telefon med superb skärm och kamera, fint OS och ett någorlunda humant pris.

Jag får 500 kr från jobbet för mobilutgifter varje månad så jag kanske tar en Oneplus 13 hos Comviq, men jag undrar om det kan vara värt att se om Nothing 3 blir mer prisvärd.

Visa signatur

MSI GeForce RTX 3080 | Gigabyte B550 AORUS PRO AC | Ryzen 5 5600X 3.7 GHz | 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | CL16 Kingston A2000 1TB M.2 NVMe

Permalänk
Medlem

Tyckte OP var bland de bästa telefonerna på marknaden förr. Nu är hårdvaran fortfarande riktigt bra, men det var så mycket som förstördes rent användarmässigt när man gick ihop med oxygenOS. Jag blev tillslut så irriterad att jag har lämnade märket helt och aldrig igen tänker köpa en telefon från OP. Känns även extra bra att slippa ha telefon från kina

Permalänk
Medlem
Skrivet av Castanea:

Alla recensioner säger att det är en 9/10 telefon med superb skärm och kamera, fint OS och ett någorlunda humant pris.

Jag får 500 kr från jobbet för mobilutgifter varje månad så jag kanske tar en Oneplus 13 hos Comviq, men jag undrar om det kan vara värt att se om Nothing 3 blir mer prisvärd.

Tänkte samma sak tills jag insåg att precis alla recensioner som droppades samtidigt igår är sponsored, och alla pratar om samma tre "bra grejer".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Castanea:

Jag har Nothing 2 och den känns verkligen som oneplus gjorde förr. Väldigt nöjd!