Commodore Amiga cd32

Permalänk
Avstängd

Commodore Amiga cd32

Som titel

hur mkt kan den vara värd?

prima skick

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem

Allt mellan 200 - 1000kr tippar jag. Lägger du ut den på Tradera eller Ebay så lär du väl se? Annars är det som alltid att det gäller att hitta rätt köpare vid rätt tillfälle.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

6-800 kr om den är i fint skick med original nätagg och CD32 joypad (i fungerande skick).

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W - 100% utan fläktar
A4000TX/BFG9060-060@100Mhz/630 MB/zz9000/reA4091

Permalänk
Medlem

Ett tips: Om du är inloggad på eBay så kan du gå in på "Advanced Search" och klicka i rutan för "Completed Listings" för att söka på vad saker och ting har gått för.
Att kolla på auktioner som är igång kan vara väldigt missvisande då många bud kan komma under de allra sista minuterna.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Ingen som har en amiga 2000 övers ?

Visa signatur

Core i5, gtx660

Permalänk
Medlem

Allt mellan 600-2000kr beroende på skick och tillbehör..

Permalänk
Medlem

Jag minns ett amiga cd32 jag köpte på en secondhand butik för en hundring, hade ingen aning om vad det var. Sålde sedan vidare det för 700kr veckan därpå på en väldigt liten auktionssajt, Bra bud, och det ångrar jag faktiskt. Då följde två handkontroller (glappande), en joystick och fyra spel med. Själva basenheten var i absolut nyskick, den tog brända cd-skivor och allt.
Är det någon som har koll på ungefär hur många CD32 som tillverkades innan Commodore gick i konkurs?

Visa signatur

66 datorer, 57 tv-spel... inget sönderslaget ännu. Vad hände med tonårens förbrukningsådra?! 🙊

Permalänk

Amiga cd32

Har två Amiga CD32, begagnade. Ett gäng spel.
Dock bara en strömdel. Har bytt båda cd-läsarna.
Vad är de värda egentligen? ,har sett väldigt varierande priser i Sverige. Ett företag begärde 12 000kr för bara en begagnad konsol utan något till. Låter otroligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bleppeblodplopp:

Har två Amiga CD32, begagnade. Ett gäng spel.
Dock bara en strömdel. Har bytt båda cd-läsarna.
Vad är de värda egentligen? ,har sett väldigt varierande priser i Sverige. Ett företag begärde 12 000kr för bara en begagnad konsol utan något till. Låter otroligt.

Lägg upp på tradera eller den där facebook retrodata gruppen så får du veta

Permalänk

Retro data på Fb, kände jag inte till. Tackar

Permalänk
Medlem

Jo de går för några tusen nuförtiden om fungerande med lite tillbehör. Bonus om originalkartong finns med Så tradera får du en slant på. Glöm inte att det finns expansioner idag som gör den till en 1200 för en billig peng

Permalänk
Medlem

Priserna har verkligen gått upp sedan den här tråden startade. För något år sedan försökte jag få tag på bara en handkontroll (för att ordna stöd för den i min hembyggda joystick-adapter), men det var för svårt så det blev inte av.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Går alltid köpa en 7 knappars gamepad nytillverkad för 300 kr för cd32. Köpte några själv då jag tycker orginalarna är lite taffliga.