Papegojbur/Extra luftigt chassi modell XXL

Permalänk
Medlem

Papegojbur/Extra luftigt chassi modell XXL

Hjälper sambon att sälja av en papegojbur. Smal marknad för det, så provar lyckan på sweclockers marknad.

Fågelbur som passar fåglar upp till 35 cm. Inköpt 2021, nyskick.
Säljs nedmonterad och rengjord, med 4 tillhörande rostfria skålar, utan sittpinnar eller annan inredning.
Nypris över 11 000 kr, säljs nu för 6500 kr.
Finns i Uppsala eller Sollentuna för hämtning, kan levereras i Västerort mot bensinpeng. Skickas ej.

GD Royal King
Yttermått inkl. krage och lekplats på taket: 144x114x196 cm (BxDxH)
Innermått: ca. 120x90x140 cm (BxDxH)
• 1 dörr 470 x 1168 mm på framsidan
• Utdragsbotten
• Gallertråd 5 mm ø
• Gallertäthet 25.7 mm
• Ej öppningsbar topp

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Du får korrigera säljtexten lite tror jag för att verkligen fånga rätt målgrupp på det här väldigt datorfokuserade forumet.
Jag ger ett förslag nedan.

Stort, luftigt och unikt chassi säljes till hyfsat pris!

Det finns inte en komponentkombination som inte går in i den här bad boyen! Utrymmet är närmast oändligt. Vill du ha två olika setups i samma rigg? Eller tre? Kanske fyra? Look no further, här får du plats med allt - tom ett par bråkiga ungar när pappa vill gejma ifred!

Luftflödet är också av absolut toppklass, även om det kräver en hyfsad uppsättning fläktar för att få till ett nämnvärt drag.
Trippla byggfläktar brukar göra jobbet, även om det kan börja svida lite i elräkningen om man vill spela några timmar varje kväll - och krämar man på ordentligt kan dom även överrösta även den grinigaste sexåringen!

Det är med sorg i hjärtat jag skiljs från detta förstklassiga bygge, men det behöver ske. Och givet dess generösa volym kan nog en kreativ person även tänka dig andra användningsområden för det!

OBS! Koppla kablarna rätt, annars blir chassit strömförande!

Bud mottages tacksamt och bestämt.

Permalänk
Medlem

@Zelian
"Extra luftigt chassi" 😅👍

Yep, väl medveten om att det intressesfärerna exotiska fåglar och teknikintresse sällan överlappar varandra, men tänkte ge det ett försök iallafall.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

@Zelian

Yep, väl medveten om att det intressesfärerna exotiska fåglar och teknikintresse sällan överlappar varandra, men tänkte ge det ett försök iallafall.

Haha sådär ja, perfekt rubrik ju!

Ska inte gå mer OT nu, men kunde inte riktigt hejda mig. Som synes ^^

Lycka till med försäljningen av bur... chassit!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Baalex:

@Zelian

Kanske går att få två fåglar med en sten så att säga.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Wow.. Mesh-chassi har fått en helt ny innebörd.