Permalänk
Medlem

Söker scifi-spel

Tjena.
Spelade för nåt år sedan, 2-4 kanske, ett rymdbaserat spel i första person. Jag minns att man vid vissa checkpoints kunde "fylla på" syre för att sedan fortsätta mot diverse delmål. Man samlade även resurser och slogs mot motståndare. Vill minnas att man även kunde "powerhoppa" för att ta sig till höga platåer osv. Kan även hända att gravitationen var olika utomhus och inomhus. Tror även att det var nån brud med i bilden som var nån slags boss/coach.
Problemet är att jag inte minns vad spelet heter eller vilken utgivare som ligger bakom det hela.
Så med det sagt är jag tacksam för förslag. Skoj spel som av någon anledning inte finns kvar, kanske på grund av datorbyte..

Trevlig påsk!
/Daniel

Permalänk
Medlem

Prey eller Outer Wilds?

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Dead Space? Visst du powerhoppar inte alltid men i Zero G så är det längre avstånd.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Borderlands the pre sequel?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Tjena och tack för svar. Måste nog installera och provspela för att riktigt kunna avgöra. Efter några korta gameplayvideos verkar dock inget av dem stämma riktigt.
/Daniel

Permalänk
Medlem

The Callisto Protocol?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

breathedge?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Tyvärr varken calisto protocol eller breathedge, men dom ska kollas in. Verkar tuffa 🙂
/Daniel