Permalänk
Medlem

Palit 3080 10gb LHR WB

Säljer ett vattenkylt GeForce RTX™ 3080 GameRock OC 10GB (LHR).
Sitter ett AlphaCool vattenblock på just nu.
Originalkylaren samt tillbehör medföljer i kartongen (dock ej anti sag bracket).
Köpt här på forumet om ni vill kolla upp historik på vad förra ägaren skrev om kortet.

https://www.palit.com/palit/vgapro.php?id=4170&lang=en&pn=NED...

Aldrig gått över 49C vid 100% load i min ägo. Aldrig överklockat. Noll coilwhine, till skillnad mot mitt nuvarande 7900XTX som låter förjävligt.

Frågor tas via PM eller i tråden.
Brukar mest sälja krimskrams så kom med prisförslag, osäker på vad folk vill ge för ett förinstallerat vattenblock.

Säljer till vem jag vill, när jag vill och om jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9800X3D - TUF Gaming OC 7900XTX - G.Skill Flare X5 64GB 6000MHz - Sennheiser HD560s - Sound Blaster AE-5 Plus

Permalänk
Medlem

Hej, en fråga. Finns allt kvar, som behövs för att montera tillbaka original kylaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falistar:

Hej, en fråga. Finns allt kvar, som behövs för att montera tillbaka original kylaren?

Allt utom thermal pads.

Visa signatur

9800X3D - TUF Gaming OC 7900XTX - G.Skill Flare X5 64GB 6000MHz - Sennheiser HD560s - Sound Blaster AE-5 Plus

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna lägga ett bud, men jag vet inte hur jag ska göra en värdering, då kylblocket är ointressant för mig. Kan du ge ett riktvärde mellan tumme och pekfinger?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falistar:

Jag vill gärna lägga ett bud, men jag vet inte hur jag ska göra en värdering, då kylblocket är ointressant för mig. Kan du ge ett riktvärde mellan tumme och pekfinger?

Har fått en del förfrågningar om att montera tillbaka luftkylaren, möjligt att jag gör det när jag kollat upp vilka thermal pads som behövs och när jag får tid över.

Riktpris är svårt att sätta då det är LHR, ser inte många sådana på marknaden, sen så är den inte diskret med kylaren på, många som ogillar det också (inklusive jag), även om mer RGB ger mer FPS.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

3500kr för grafikkort utan vattenblock, hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiklm:

3500kr för grafikkort utan vattenblock, hämtar.

Vill du att jag endast monterar bort det? Har som sagt inga thermal pads just nu för att montera på luftkylaren.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ok, öppnade för att kolla vad som behövdes och tydligen så hade jag alla pads kvar, intakta.
Ger det en liten stund ifall någon vill ha med vattenblocket monterat annars kommer jag att montera på luftkylaren.
Eller om någon bara vill ha den som den är just nu.

Har även lite PTM7950 kvar att slänga på.

Som sagt så finns möjligheten till båda.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag måste tyvärr meddela att jag för tillfället måste dra mig tillbaka. Jag ber om ursäkt för mitt sena svar och hoppas att detta inte har orsakat några större problem för dig. Jag önskar dig all framgång med försäljningen.

Med vänliga hälsningar Fiklm

Permalänk
Medlem

3200kr+frakt
Enbart original kylaren är intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torna:

3200kr+frakt
Enbart original kylaren är intressant

Noterat. Har en intresserad för upphämtning.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

3400 kr plus frakt om hämtarn inte skulle dyka upp. Även jag bara intresserad av kort med originalkylaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerners:

3400 kr plus frakt om hämtarn inte skulle dyka upp. Även jag bara intresserad av kort med originalkylaren

noterat

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns den kvar? Kan också hämta för 3400kr. Bor nära

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenzo15:

Finns den kvar? Kan också hämta för 3400kr. Bor nära

Det finns den, dock varit lite upptagen så vattenblocket sitter fortfarande kvar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan erbjuda 3400+frakt för hur det är nu (+kylaren) ifall du/köpare ej orkar montera på originalkylaren.

Permalänk
Medlem

Kortet sålt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur