Permalänk
Medlem

Köpes 5800x3D/5700x3D

Hej
Letar CPU uppgradering utan att byta plattform, söker en 5800x3D eller 5700x3D till rimligt pris skriv vad ni vill ha för dem och så får jag fundera. Kan stå för fraktkostnad eller kan hämta i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet inte vad du menar med rimlig pris, annars har Amazon 5700x3d nu för 2508 kr, billigaste på länge.
Tänkte tipsa om du inte hittar begagnad.

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe_Man:

Vet inte vad du menar med rimlig pris, annars har Amazon 5700x3d nu för 2508 kr, billigaste på länge.
Tänkte tipsa om du inte hittar begagnad.

Tänkte egentligen att man får skriva vad man vill ha så får jag fundera om det är ett pris jag är villig att betala

Permalänk
Medlem
Skrivet av StampeHD:

Tänkte egentligen att man får skriva vad man vill ha så får jag fundera om det är ett pris jag är villig att betala

Va bara tänkt som ett tips om du inte hittar en x3d cpu till bra pris, lycka till och hoppas du hittar de du söker mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Jag kikar också efter 5800X3D eller 5700X3D så jag kollar Blocket med jämna mellanrum.

Nu bor jag för jävla långt bort från Malmö, men såg att det har dykt upp en annons med moderskort, minne och CPU (5800X3D) för 3500kr. Tänkte tipsa, kanske nåt du är intresserad av du som bor lite närmare (fast ändå 3 timmar bort i och för sig).
https://www.blocket.se/annons/skane/gaming_uppgraderingspaket...