Begagnade PC-komponenter säljes – för felsökare

Permalänk
Medlem

Begagnade PC-komponenter säljes – för felsökare

Hej!

Jag säljer ett antal begagnade PC-komponenter efter att jag haft problem med att datorn inte startade i samband med uppgradering till AMD. Jag är osäker på om problemet ligger i moderkortet, nätaggregatet eller om det är något annat som strular – därför säljs delarna i befintligt skick och under följande villkor:

Köparen får testa delarna själv, och betalar sedan endast för de komponenter som faktiskt fungerar.
Det är därför starkt fördelaktigt om du som köpare har möjlighet att felsöka med egna kompatibla komponenter.

Jag är medveten om att detta upplägg och osäkerheten kring funktionaliteten påverkar priset, och jag är öppen för att sälja till ett förmånligt pris för rätt köpare.

Komponenter och prisförslag (vid fungerande skick):
• Intel Core i7 12700K – ca 1 500–1 800 kr
• Arctic Cooling Liquid Freezer III 360 A-RGB – ca 800–1 000 kr
• ASUS PRIME Z690-A – ca 1 000–1 300 kr
• be quiet! Straight Power 11 850W – ca 800–1 000 kr

Totalvärde om allt fungerar: ca 4 100–5 100 kr

Hör gärna av dig om du är intresserad. Jag bor i Solna och kan antingen mötas upp hemma hos mig i Solna eller skicka mot kostnad. Ni betalar först när ni har testat systemet, och vet vad det är som fungerar.

Kvitton för alla köp finns från inet. Mobo + CPU + PSU köptes 2022-02-10, kylaren är från: 2024-07-05
Med vänlig hälsning,
L

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Slänger in ett bud på 1500:- för alla delar som dom är, vare sig någon del är icke fungerande!

Permalänk
Medlem

Kan lägger ett bud på 1600kr för alla delar oavsett funktion

Permalänk

Hello. What do you mean by "computer not starting up". Is there any LED in the motherboard? Is the CPU fan rotating? Can you see anything in the connected monitor? Just trying to help, not bidding.

Visa signatur

Main Rig: Mac Mini M4
Gaming Rig: InWin 301 | i7-9700K | Gigabyte RTX 4070 Aero OC | Corsair RM650 | 2x LG 27UL650

Permalänk
Medlem

2000 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJB:

2000 hämtar

Noterat