Permalänk
Medlem

Ultrawide: G9/Oled

Halloj

Nu när min G9 Neo tyvärr har en spricka på panelen är jag ute efter en ersättare.

Intresserad av:
G9
G8 Oled
Alienware Oled

Andra ultrawide märken och modeller är självklart också intressant.

PM/kommentera med erbjudanden

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | ASUS Prime B650M-A WIFI II | R7 7700 | RTX 3080 | 32 GB DDR5 RAM | 2,5 TB SSD
Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag säljer min Samsung 49” Curved Gaming Monitor – Odyssey CRG9 (modell: LC49RG90SSPXEN). Det är en riktigt imponerande ultrabred skärm med 120 Hz uppdateringsfrekvens, vilket gör den utmärkt för både gaming, multitasking och produktivitet.

Skärmen är i mycket fint skick, helt utan repor eller skador, och har aldrig krånglat eller visat några fel under hela tiden jag har ägt den. Den fungerar precis som den ska och har levererat en riktigt bra upplevelse både vid spel och arbete.

Jag köpte den ny år 2021, så jag är första ägaren. Den har använts varsamt i en rök- och djurfri miljö.

Tack för att du tittar – hör gärna av dig om du har frågor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBigM:

Hej!

Jag säljer min Samsung 49” Curved Gaming Monitor – Odyssey CRG9 (modell: LC49RG90SSPXEN). Det är en riktigt imponerande ultrabred skärm med 120 Hz uppdateringsfrekvens, vilket gör den utmärkt för både gaming, multitasking och produktivitet.

Skärmen är i mycket fint skick, helt utan repor eller skador, och har aldrig krånglat eller visat några fel under hela tiden jag har ägt den. Den fungerar precis som den ska och har levererat en riktigt bra upplevelse både vid spel och arbete.

Jag köpte den ny år 2021, så jag är första ägaren. Den har använts varsamt i en rök- och djurfri miljö.

Tack för att du tittar – hör gärna av dig om du har frågor!

Vad tänker du dig för den?

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | ASUS Prime B650M-A WIFI II | R7 7700 | RTX 3080 | 32 GB DDR5 RAM | 2,5 TB SSD
Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mohandez:

Vad tänker du dig för den?

Jag såg lite på blocket kan tänka mig 5 tusen

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBigM:

Jag såg lite på blocket kan tänka mig 5 tusen

Tack för erbjudandet, ska vänta och se över vilka fler erbjudanden som jag får

Visa signatur

Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mohandez:

Tack för erbjudandet, ska vänta och se över vilka fler erbjudanden som jag får

Kollade precis med frugan jag fick tydligen inte sälja skärmen ber om ursäkt. Hoppas du hittar

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBigM:

Kollade precis med frugan jag fick tydligen inte sälja skärmen ber om ursäkt. Hoppas du hittar

Var hittar man en sån fru? 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBigM:

Tack 😂

Visa signatur

Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

Var hittar man en sån fru? 😂

Inte på sweclockers iallafall

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Samsung G9 Odyssey Neo