Permalänk
Medlem

Chieftec Dragon Fulltower

Halvrisig med potential. Omoddad vad jag vet.
Är det flera intresserade så är det kommentaren med flest gillamarkeringar som får den.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kör Archlinux

Permalänk
Medlem

Första gången haft tanken att "Man skulle ha bott i Stockholmsområdet."
Fan va coolt chassi 😎

Permalänk
Medlem

Superläckert!

Visa signatur

1337

Permalänk

Min första och enda mod gick åt helvete när jag var en 13 år. Det var ett full tower Aopen. Jag vill göra om det där så jag tar gärna chassit

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...

Permalänk
Medlem

HÄR jag tar direkt!

Permalänk
Medlem

Detta var peak geek på de lokala LANen

Permalänk
Medlem

Detta var officestandard, transparent plexi med enfärgade ledlampor och kromat fläktgaller format som alienhuvud eller döskalle var peak geek

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboTorsten:

Detta var officestandard, transparent plexi med enfärgade ledlampor och kromat fläktgaller format som alienhuvud eller döskalle var peak geek

LED? Jävla lyxlirare! Jag belyste insidan av mitt Dragon-chassi med lysröret från en gammal laptop-skärm

Permalänk
Medlem

En sån rackare har man ju haft en gång i tiden :).

Permalänk
Medlem

Nej nej nej, du får ju inte ge bort en sån klenod!
Jag köpte mitt, samma färg, en storlek mindre i februari 2003, från datorbutiken.com

Den huserar fortfarande min Q6600. Nu var det några år sedan jag orkade dra igång den, men planen är väl att sälja som retro-burk om några år

Jag hade tillgång till vattenskärning på den tiden, så då kunde jag uppgradera sidofläkten från 80 till 120mm

Hoppas att den som får chassit gör något fint att dela här på Swec.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·
.

Permalänk
Medlem
Skrivet av calvinclown:

Min första och enda mod gick åt helvete när jag var en 13 år. Det var ett full tower Aopen. Jag vill göra om det där så jag tar gärna chassit

5 likes. Du vinner!

Visa signatur

Kör Archlinux

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Kör Archlinux