Zotac AMP Extreme Infinity RTX 5070 Ti

Permalänk
Medlem

Zotac AMP Extreme Infinity RTX 5070 Ti

Kortet är i prima skick. Ett av de dyraste på marknaden, kostar ännu över 11,000kr nytt. Bra för de som vill överklocka och få de där extra procenten över andra 5070 Ti.

Kvitto finns, alla tillbehör osv ingår. Inklusive sag support och adapter kabel. Skapade annonsen på distans så kan uppdatera annonsen med bild när jag kommit hem.

OBS! Denna budgivning är ej bindande till försäljning, om slutbudet inte är bra så kommer jag inte sälja kortet. Jag tänkte köra den tills veckans slut. Det finns en andra annons där jag är villig att byta mot 5070 eller 9070 XT (små modeller) plus mellanskillnad, om ni har ett sådant.

Jag gör endast affär i person, jag bor i Hyllie. Jag har ej bil så jag kan inte ta mig vart som helst, ifall ni vill göra affären hos er.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är man helt sjuk i huvudet och kan tro att du vill byta ett 3070 + en slant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sens:

Är man helt sjuk i huvudet och kan tro att du vill byta ett 3070 + en slant?

Har jag formulerat mig dåligt? Genuint förvirrad, ursäktar om jag gjort det.

Jag byter mitt 5070 Ti mot ett 5070 + en slant. 5070 Ti (speciellt min modell) är bra mycket dyrare än 5070.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Jag byter mitt 5070 Ti mot ett 5070 + en slant. 5070 Ti (speciellt min modell) är bra mycket dyrare än 5070.

Du var mycket tydlig i annonsen som jag kan läsa (kl 15.28 Måndag, 11 Aug 2025).

Du vill byta 5070 ti mot 5070 + pengar.

Visa signatur

Power > Ideology

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Nä, men trodde i och med att du inte skriver mer än att du har en annan annons med någon som är villig att göra det bytet. Vilket jag antog att du är möjligtvis intresserad av annat? Men förstår då, du vill enbart göra ett byte till ett 5070 och få in några hundra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sens:

Nä, men trodde i och med att du inte skriver mer än att du har en annan annons med någon som är villig att göra det bytet. Vilket jag antog att du är möjligtvis intresserad av annat? Men förstår då, du vill enbart göra ett byte till ett 5070 och få in några hundra

Några tusen snarare, men ja. Jag är öppen för både sälj & byte, så det kändes enklare att sära på det för båda parter.

Permalänk
Medlem

Hej kan jag få exakta modellen för grafikkortet så jag kan kolla ifall den kommer passa i min Lian Li build? Utöver det så är jag intresserad

Permalänk
Medlem

Okej såg namnet i början ma bad!

Permalänk
Medlem

Det är ett stort kort, så var beredd på det. Ifall du överväger köpa det.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad