Jag mår skit för att jag varit nervös för varje ny sak sedan jag va 5år och kan minnas.
Jag mår skit för att jag inte tog tag i det förän ja va 30år men sedan har det inte heller hjälpt fullt ut utan det ligger kvar i mig och kan äta upp mig vissa dagar av nervositet och att jag ställer skyhöga krav på mig själv och alla runt om mig.
Jag mår skit för att jag sa upp mig från mitt gamla jobb och fick sparken på mitt nya efter en vecka pga att jag sa upp mig på förra jobbet då dom högsta cheferna på båda jobben känner varandra vilket ja inte visste.
Jag mår skit för att min bror tog livet av sig 2020 och att jag inte kunde göra något åt det.
Jag mår skit för att min mamma gick bort 20 Maj när hon äntligen börjat må bättre och att ingen gjorde obduktion så vi får aldrig veta orsaken.
Jag mår skit för att jag vågar inte börja jobba igen.
Jag mår skit för att min fästmö är svin snygg och snäll och hennes son är väldigt snäll men båda har ADHD och är så slarviga och sonen är så skitig och mekar med bilar och tar inget ansvar och att min OCD blir så påverkad detta och gör att ja tappar kärleken och är konstant irriterad på hennes son.
Mår skit för att jag ville/gick med på att köpa hus och flytta ihop och nu när man är pank och inte har ett jobb så stressar det sönder mig.
Försöker sälja allt ja har och städa här hemma och försöka klara av min fästmös och hennes barns ADHD.
Man tänker sig inte för när man känner att man träffat sin själsvän/kärlek och tror att allt ska bli bra men sen kryper alla små skit saker på och jag vet att jag själv är bajs dålig ibland på att städa men får min städmani när ja mår skit.
Mår skit för att jag legat inne på psyket och det har kostat mig pengar. Vet inte någon väg ut då ja inte trivs hemma och har ingen annan stans att ta vägen och inte pengarna heller att bara kunna lämna skeppet och låta fästmön betala för huset och jag för en lägenhet. Och inte hjälper det med att prata med psykolog. Önskar att ja kunde må som ja gjorde 2022. De va mitt bästa år när ja tränade som fan och hade bra rutiner. Kämpar för att komma dit igen men det är en stor backe att gå när det ligger högar med tvätt och skräp hemma som ja måste fixa och söka jobb och gå till psykolog och vara sjukskriven och inte ha några pengar...
Så ingen som vill köpa ett Fractal Terra Jade. Behöver pengarna.
Tack för att ja fick skriva av mig.
Kram till alla där ute som mår skit. Man är inte ensam men nog fan känns de så.