Permalänk
Livsnjutare 😎

AirPods Pro Gen 2 köpes !

Är på jakt efter ett par AirPods Pro (gen 2) i bra skick.
Helst med USB-C laddning, men Lightning funkar också ev.

Första generationen har en bugg som gör att man kan få brus i ena luren, därav är dessa inte av intresse.
(Äger ett par sådana redan som fick buggen, men då de var utanför garanti-tiden så erbjöd Apple inget utbyte eller hjälp…)

Tänker mig runt 50-60% av nypriset, beroende på skick (vilket är väldigt avgörande med tanke på att detta är in-ear -lurar…)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag har ett par liggandes på jobbet tror jag. Kan kolla upp det först vilken gen det är. Dom är nog ganska exakt 2 år gamla. Batteritid minst en dag. Sitter dock inte orginalpluggar på. Orginal pluggar, kartong och laddare finns. Dock Lightning laddning om jag minns rätt. Caset är nog ganska repigt men laddar som dom ska. Propparna är dock fina.

Jag kan återkomma imorgon när jag hittat dom i all bråte på skrivbordet.

Permalänk

Jag fick ett par häromdagen när jag tog en ny iphone 16 via Telia tidigare i veckan.
Har inte använt dom men vet inte om det är den versionen du söker? Finns intresse så får du gärna slänga iväg ett bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av johan_and:

Jag fick ett par häromdagen när jag tog en ny iphone 16 via Telia tidigare i veckan.
Har inte använt dom men vet inte om det är den versionen du söker? Finns intresse så får du gärna slänga iväg ett bud

Om inte han vill köpa dom så är jag intresserad, min andra air pod flög ner i kartong komprimatorn på jobbet idag

Visa signatur

Corsair Icue 5000x, Intel i9-14900k, Asus Prime z790-P, Corsair 32gb 5600mhz Ddr5, Ekwb Nucleus cr360

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av johan_and:

Pm 👍🏼

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mina är Apple AirPods Pro 2nd gen Vit köpta 31/8 2023.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vethut:

Jag har ett par liggandes på jobbet tror jag. Kan kolla upp det först vilken gen det är. Dom är nog ganska exakt 2 år gamla. Batteritid minst en dag. Sitter dock inte orginalpluggar på. Orginal pluggar, kartong och laddare finns. Dock Lightning laddning om jag minns rätt. Caset är nog ganska repigt men laddar som dom ska. Propparna är dock fina.

Jag kan återkomma imorgon när jag hittat dom i all bråte på skrivbordet.

Jag är intresserad om inte TS köper dom.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Vethut:

Mina är Apple AirPods Pro 2nd gen Vit köpta 31/8 2023.

De oöppnade kanske inte var PRO-modellen visade det sig…

Så, det låter ju som att dessa hade passat bra !
Vi tar det i pm

Visa signatur