Jag gjorde ihop en build på inet med liknande delar (SSD och AIO säljs inte längre där) och jag fick med en 9700X samt en 7900XTX Hellhound för 26k. Du skulle säkert kunna ta bort nå tusen om du kollade lite med hjälp av prisjakt.
Jag gjorde ihop en build på inet med liknande delar (SSD och AIO säljs inte längre där) och jag fick med en 9700X samt en 7900XTX Hellhound för 26k. Du skulle säkert kunna ta bort nå tusen om du kollade lite med hjälp av prisjakt.
Jo jag såg föresten att du hade vitt RGB chassi samt RGB ram, likadan RGB ram är 100kr mindre på inet och RGB chassit finns för 30kr mer på Pro Shop (LX varianten).
[quote postid="20975607" userid="97921" name="saarikoski"]
Du kan ta tyvärr dra av en tredjedel av priset på sweclockers. Prova Tradera eller Blocket om du vill ha mer i all välmening. 26000x0.7=18 200.
Det är vad elektronik sjunker direkt ur fabrik. Samma med en bil broder rulla ut den ur hallen och du förlorar 30-40k.Jag skriver ju ännu mer beroende på bilnodell.
/quote]
Ja med 450w kontra 300w. Bertydligr bätttre prestanda för lägre watt. Det är en häftigt med ånglook till gpu längre. Nu tävlar dom i så låg dos prestanda till låg watt!
Ja med 450w kontra 300w. Bertydligr bätttre prestanda för lägre watt. Det är en häftigt med ånglook till gpu längre. Nu tävlar dom i så låg dos prestanda till låg watt!