Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Lysstav

Jag byggde en lysstav eller neonstav som artikeln heter.
jag tog starkare dioder som låg på 2V istället, sen några motsånd.
sen hadde jag 10 dioder.
dom lyser betydilgt mycket mer & det vart jävligt bra.
det är något som jag rekomenderar till dom som har ont om pengar till lite style, ex jag =þ

Visa signatur

RAAP!

Permalänk
Medlem

OK, har du några bilder eller? Annars en väldigt onödig tråd.

Det finns också en guide till det i artiklar arkivet här på sweclockers(det var kanske den du fick inspiration från).
Vill gärna se, kanske det känns lönt att göra något sådant i framtiden.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Det borde finnas en regel. dom som postar trådar om byggen som dom gjort själva. så MÅSTE man ha EN bild iaf...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najs
Det borde finnas en regel. dom som postar trådar om byggen som dom gjort själva. så MÅSTE man ha EN bild iaf...

Japp, även om bilden skulle vara tagen med webkamera men bild ska det vara.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Visa signatur

Jesus and I hates you.
Om du vill ha min uppmärksamhet så bör du klicka "citera".

Permalänk

saltvatten: lika bra du raderar din inlägg då det gillas inte av någon med sådan bilder... minst moderatorer

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

Oj, ursäkta mig.
Jag såg dock inte att bilder är förbjudna när jag läste reglerna. Dock så vet jag att man inte får chatta här; jag bjuder därför någon moderat att ge mig en varning nu.

Visa signatur

Jesus and I hates you.
Om du vill ha min uppmärksamhet så bör du klicka "citera".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saltvatten
Oj, ursäkta mig.
Jag såg dock inte att bilder är förbjudna när jag läste reglerna. Dock så vet jag att man inte får chatta här; jag bjuder därför någon moderat att ge mig en varning nu.

Nja, moderatorerna är trötta på den typen av bilder bara.. men angånde chatt har du rätt i

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)