Permalänk
Medlem

ursäkta min okunnighet, men G.T.R?

Permalänk
Medlem

när fan får man en bil som är bättre än den man får välja i början då?
valde Mazdan där och har trimmat den men jag får aldrig en ny bil som är bättre än den juh, är på bana 30-40 kanske

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

powerslide - bredkas - drifta om ni inte fattar hur grymt d är i verkliga livet, framförallt bland biltokiga så e ni ju blåsta om ni inte sen förstår varför ea la till d i spel, kanske för dom som tycker om o glida rundor ta kurvorna lite finare me ett brett jävla kas...antagligen kan inte han/dom som gnällde på d inte hantera d utan trycker full gas hela tiden o blir griniga när bilen tappar greppet i en kurva.... fattar inte hur man kan gnälla på en sån sak som e så jävla typisk bilvärlden...

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
när fan får man en bil som är bättre än den man får välja i början då?
valde Mazdan där och har trimmat den men jag får aldrig en ny bil som är bättre än den juh, är på bana 30-40 kanske

Du går ju in på "trade" eller något på "costumize ride". Där får du byta din bil mot andra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

NFSU äger av alla spelen... lugnt!

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Bästa tid?

Tänkte först säga att NFSU är fan de roligaste bil spelet jag spelat.
sen tänkte jag kolla mer er om någon kanske har kört snabbare än jag.
Min bästa tid är 19.96 på Drag och det är på "14th and Vine" med min Honda s2000. Kommer bilder om ett snart skall bara ladda upp dom.

Nfsu var bättre än väntat!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo

Du går ju in på "trade" eller något på "costumize ride". Där får du byta din bil mot andra.

Jag har ju fått kanske 3-4 bilar men varenda en har sämre stats än den jag äger redan.

var på bana 31 och har pricis blivit rankad i alla spelsätt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har ju fått kanske 3-4 bilar men varenda en har sämre stats än den jag äger redan.

De bättre bilarna kommer senare, men du klarar dig finfint med förstabilen om du uppgraderar den.. finkade iaf för mig

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Citat:

Det är skitsamma egentligen när det gäller prestandan på bilarna. När du väl kör in lite trim i dom så går dom snabbt allihop. Dom AI styrda motståndarna kommer inte börja köra om dig endå förutom mot slutet av spelet. Jag körde till bana 94 eller något sådant med Golfen, och det är ju inte bästa bilen precis:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Mr. Bravo:
man vill ju ha den "bästa" bilen, e ju hur dumt som helst om man får bilar som e sämre än den man har.. fick nån 1992 nissan nu.. allt e lika utom handling som e hälften så bra som med Mazdan.

o uppgraderingarna följer ju med när man byter bil

Edit:
Va fan hamnar en del nya bilar i Quickrace valet för o inte i Underground valet? tex petey pablo bilen dök upp i quickrace men inte i underground.. o nyss fick jag Toyota Celica GTS den finns inte nånstans.. bara orginal celican!?

btw så har jag xbox verren om de ska göra nån skillnad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

för att petey pablo bilen bara är en ... hmm.. bil (glömt modellen och orkar inte kolla) med söta vinyler. finns för övrigt en rob zombie bil också.

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Edit:
Va fan hamnar en del nya bilar i Quickrace valet för o inte i Underground valet? tex petey pablo bilen dök upp i quickrace men inte i underground.. o nyss fick jag Toyota Celica GTS den finns inte nånstans.. bara orginal celican!?

för att det bara är en vanligt tråkig bil med en unik vinyl :F

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

va fan e de för lurendrejeri.. aja nu har jag fått bilar som är lite bättre iallfall.. så jag e nöjd

Visa signatur

Permalänk
Medlem

JOY = hallå dum inställningar!

Nog Måste det vara FLER med detta problem än JAG!!
När ja ställer in min JOY som jag vill ha den så är allt väl.
MEN när jag startar om spelet nästa dag tex så är det STANDARD inställnigart på Joyen IGEN!! ska jag behöva ställa in den VAR GÅNG jag vill spela???????
har logitech wingman interceptor.... VÄGRAr spela med tngter!

måste finnas nån fil att ändra i el dyl........

EDIT: det gäller spec NÄR jag vill gasa med z-trottle så går den över till Y-axeln hela tiden för att BROMSA? (dvs NER mot dig med joy) vilket jag INTE vill ha! vill ha knapp0 där !

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem med det.. men då har jag ju xbox
enda jag kan komma på som kan vara fel är att nån fil i mappen är skrivskyddad.. skrivskydda hela mappen inklusive underkataloger o ta bort skrivskyddet igen.

btw.. sitter på bana 72 nu.. tammefan svinsvårt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Re: JOY = hallå dum inställningar!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scorpio
Nog Måste det vara FLER med detta problem än JAG!!
När ja ställer in min JOY som jag vill ha den så är allt väl.
MEN när jag startar om spelet nästa dag tex så är det STANDARD inställnigart på Joyen IGEN!! ska jag behöva ställa in den VAR GÅNG jag vill spela???????
har logitech wingman interceptor.... VÄGRAr spela med tngter!

måste finnas nån fil att ändra i el dyl........

EDIT: det gäller spec NÄR jag vill gasa med z-trottle så går den över till Y-axeln hela tiden för att BROMSA? (dvs NER mot dig med joy) vilket jag INTE vill ha! vill ha knapp0 där !

JOY till bilspel är lika som att köra toutchscreen till en FPS

Permalänk
Medlem

sicken onödig komentar..lol
Du ska säga att det är lika som att anv Tangentbord! inte mot joy.

-inget fel med det om man kan ""Hantera"" en Sådan "uppfining".. (duger väl till flyg å bilspel)

(alla har inte råd el. vill ej slösa pengar på en RATT för 1500kr!)

haha..sicken snubbe den där AlpHa *garv*

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

spelet låser sig trots patchen... skitirriterande funkade med mitt geforce fx5200 men låser sig med mitt radeon 9600 måste nästan bero på drivrutinerna....

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 Pro 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk

jag har fått skyline nu... är det en av dom sista bilarna eller?? jag vill ha fler!!

Permalänk
Medlem
Citat:

sicken onödig komentar..lol
Du ska säga att det är lika som att anv Tangentbord! inte mot joy.

-inget fel med det om man kan ""Hantera"" en Sådan "uppfining".. (duger väl till flyg å bilspel)

(alla har inte råd el. vill ej slösa pengar på en RATT för 1500kr!)

haha..sicken snubbe den där AlpHa *garv*

Finns helt utmärkta rattar för 600 kr.. Men jag håller med om att tangentbord suger, speciellt i NFSU. Måste vara skit svårt att få perfect shift i drag, med pedaler är det hur lätt som helst att få perfect shift, kan hålla den i det "gröna-läget" hur länge som helst...

Permalänk
Hedersmedlem

Får 6/6 perfect shifts för det mesta i drag Bästa tid 25.46 (14th and vine), men jag har saker kvar att få... Har inga level 3-saker alls som gör skiten till bil snabbare.
Är uppe i runt 60 race nu, kör en Acura RSX.

Förresten, när man ska byta bil, sätt ALLA mods (under performance självklart) till stock och kolla igen, finns nog flera bilar som ser bättre ut då.
Jag vet inte om man måste göra så, men ksw gav mig tipset och det funkar ju lite bättre så att säga

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Man kan kolla när man byter utan att ta bort allt. När man väljer en bil står det "You are changing from..." och sen stats. Tryck enter så står det "You are changing to..." och nya stats. Ganska lika ofta, men ändå.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, men saken är den att modsen verkar räknas med på bilen man har men inte på den man köper.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

jo klart att din trimmade motor INTE finns på den NYA bilen du ev. köper.. så man lossar pengar på att byta bil. men man vill se hur den funkar oxå.. dillemma det där..

PS HUR faasen kan jag se stattsen på de andra bilarna under Bilbytes knappen??
visar ju bara dina bilstats hela tiden... ???

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jo klart att din trimmade motor INTE finns på den NYA bilen du ev. köper.. så man lossar pengar på att byta bil. men man vill se hur den funkar oxå.. dillemma det där..

eeh, allt följer med när du byter bil. När du får upp dom där stats-sidorna innan du byter bil så kan du se vilka uppgraderingar i prestanda du gjort på din bil, och den ändras aldrig

Permalänk
Medlem

LOL ganska otroligt ovärkligt så.. haha inget jag sett hända men..
säger du det så.... låter det bra... (ska testa å byta bil igen då..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

en liten grej jag tänkt på.. säkert redan uttaget men..

111 banor i underground, vad finns efter dom? (är på 50nått)
spelar man bara i den staden?
finns det inte nån bana från stockholm?

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~

Permalänk
Medlem

Ni vet väl att det finns 2st tilläggsskivor med extra bilar + annat?
Körde Underground hos en polare idag med Porsche GT2...

Permalänk
Medlem

jasså.. kanske ska klara spelet innan jag..
men vad heter dessa 2 skivor då? (1paket kanske?)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-BoR
Ni vet väl att det finns 2st tilläggsskivor med extra bilar + annat?
Körde Underground hos en polare idag med Porsche GT2...

vart får man tag på de skivorna då? :F

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!