Permalänk
Medlem

"gamecube" byggd på 1dag

cel566, 256mb minne, 10gb hdd,Matrox blablabla kort
inbyggd i liten HDF låda gjord på 1dag dock fulmålad
endast byggd för att köra emulator nes snes m.fl
ps.skruvarna lösa pga felkoppling.

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk

Snygg var den inte iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malicious
Snygg var den inte iaf.

Inget jag vill uttala mig om efter att ha sett en jättedålig bild från en vinkel.

Permalänk
Medlem

hoho.. Götakanal ;D

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

och bättre blir det inte förrän nästa år då införskaffas en bättre digitalkamera:D

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk
Medlem

Sandpapper?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fick något bättre vinkel på dessa bilder

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk

looking good

Permalänk
Medlem

Götakanal! Filmen är så himla bra!
Mindre jättefin låda, men det är ju funktionen som räknas.

Permalänk
Medlem

Förutom målningen var den ju helt ok. Dock skulle jag inte kalla den för en "Gamecube". Kanske en Cubulator eller en Emu-Box?

Permalänk
Medlem

Du får en svag 2:a i fotografering, ställ den där det inte är så ruggigt ljust...

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Avstängd

mja, fungerar den är det ju ett plus men cube formatet var för stort, bättre ifall det hade varit bredare men inte lika högt isf, btw kokar du nudlar?

offt. Elipsion sätt tomteluvan på toppen av den gråa grejen, lite som den är trädd över

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

abishai ---> Hur menar du? Vad får du för bilder?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

det är kameran som är kass 1,3Mpix + antligen för ljus eller mörk bild

vanliga snabbmakaroner

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk
Medlem

kan man få se en bild hur du har löst det innuti? funderar på o bygga nått liknande

Visa signatur

varför planera? inget slutar ju som man tänkt sig endå!

Kamera: Pentax k10d, 18-55 3,5-5,6 da kit objektiv, 2gb sandisk ultra 2

Permalänk
Medlem

ska ta ett kort men jag tror inte det blir bra:(

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk
Medlem

Jag har samma blå mugg hemma! Fast kanske 10 styck =p och gula också! =O

HUr gör man smileys ??? skäms att fråga för man låter som super n00b

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Den var ok, inte så estetiskt tilltalande dock

Du borde kalla den "The Cubeillator"....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicious
Jag har samma blå mugg hemma! Fast kanske 10 styck =p och gula också! =O

HUr gör man smileys ??? skäms att fråga för man låter som super n00b

Det är bara att göra en eller osv.
Du kan ju ha tryckt på "Inga smilies i detta inlägg, tack" vilket jag har gjort i detta bara för att visa dig.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem

det såg faktiskt rätts å icecream ut när den stod på diskbänken...

well done...

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Avstängd

udda bygge lite väl dåliga bilder på den så man vågar inte uttala sig men iden är bra tycker jag

Permalänk
Medlem

ser nu att den ser stooor ut måtten är 24cm bred 25cm djup och 22,5 hög + "Fötter"

Visa signatur

xp2400+ @3200,Dfi LAnpart NFII Ultra Infinity, GeIL PC4000 Ultra Platinum, 480Gb Hdd,DVDR, ATI Radeon 9800XT

Permalänk

Helt OK, kan tänka mig att den ser bättre ut IRL för bilderna var ju inte så rättvisa, jaja fin fint

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::