Permalänk
Inaktiv

Vad tycker ni om designen?

Ja, som topic lyder,vad tycker ni om min design?
http://lenander.hemsida.net

Vill ha konstruktiv kritik på design och innehåll.

Permalänk
Medlem

Mina åsikter:
Tycker den vita paddningen skärs lite mot dom andra färgerna? Eller nåt.. stör mig på det iaf..
Sen är det trevligare om gästboken öppnas i samma sida. Gör den lite mindre och bygg in den under menyn.
Edit:
Bilden: texten Lenanders hemsida låter lite gubbigt

Permalänk
Medlem

tycker tvärtom att paddingen är väldigt snygg och ger en bra uppdelning mellan sektionerna

gillar helhetsintrycket, ser proffesionellt och inbjudande ut, fint med det brytande röda ibland med

Permalänk
Medlem

Bra uppdelningen mellan sektionerna

Visa signatur

Tommy

Permalänk

gillar hela sidan... enda jag hade velat ändra på är utseendet på huvudet... tycker teckensnittet+filtret inte talar samma formspråk som övriga elementen.

fint som snus annars.

Permalänk
Medlem

Snyggt Jobbat!

Permalänk

tycker layouten är skit bra! Men dock tycker jag inte färgen är perfekt.. Gillar inte det helt... Annas är det skit bra gjort.

keep up the good work;)

Permalänk
Avstängd

Simplicity allways works!

Ligger bra i ögat dessutom. Snyggt och cleant!

Visa signatur

Eller inte.

Permalänk
Medlem

Hittar ingenting att klaga på egentligen. Skulle vara det att gästboken borde vara "inbakad" i den "vanliga" hemsidan om du förstår mig.
Annars var det en av dom bästa hemsidorna jag sett på länge.

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paco
Hittar ingenting att klaga på egentligen. Skulle vara det att gästboken borde vara "inbakad" i den "vanliga" hemsidan om du förstår mig.
Annars var det en av dom bästa hemsidorna jag sett på länge.

Tack, Gästboken är under omarbetning så att den ska se ut som huvudsidan.

Permalänk
Medlem

inte för att vara otrevlig på något sätt, men det stod handikaps rekord, är du med handikappad? fick inte riktigt ihpå det

ruskigt snygg sida annars

Visa signatur

Ehhh...
...öhhhh

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tedde
inte för att vara otrevlig på något sätt, men det stod handikaps rekord, är du med handikappad? fick inte riktigt ihpå det

ruskigt snygg sida annars

Japp, har ett lätt handikapp. så jag tävlar på Elitnivå i handikappfriidrott.

Permalänk
Medlem

Riktigt trevlig sida:)
Precis som ovan så tycker jag också Lenanders hemsida låter lite gubbigt men gillar du det så låt det stå kvar;) annars är allting bra om du nu ska omarbeta gästboken så att den ser ut som huvudsidan.

Visa signatur

[size="1"]Windows mest använda kommando: Ctrl-Alt-De1337[/size]

Besök gärna #lekstuga på Quakenet. En bra kanal helt enkelt.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmis
Riktigt trevlig sida:)
Precis som ovan så tycker jag också Lenanders hemsida låter lite gubbigt men gillar du det så låt det stå kvar;) annars är allting bra om du nu ska omarbeta gästboken så att den ser ut som huvudsidan.

Tack.

Det står Christer Lenander som titel nu. Inte Lenanders hemsida.

Permalänk
Medlem

Jag brukar alltid ha nåt att klaga på men nu hittar jag inget.

Bra jobbat!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biffo
Jag brukar alltid ha nåt att klaga på men nu hittar jag inget.

Bra jobbat!

Tack

Permalänk

loggan tar för lång tid att ladda när man navigerar... tror jag iaf
u see - jag sitter på bredband så jag kan egentligen inte se det, men jag får iaf för mig att den inte riktigt hänger med... om du förstår vad jag menar (knappt så att jag själv gör det )

Visa signatur

"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Vad du än ställer för fråga så är svaret alltid detsamma: www.google.com

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ipren_kungen
loggan tar för lång tid att ladda när man navigerar... tror jag iaf
u see - jag sitter på bredband så jag kan egentligen inte se det, men jag får iaf för mig att den inte riktigt hänger med... om du förstår vad jag menar (knappt så att jag själv gör det )

Det är inget jag har lagt märke till.

Jag sitter själv med 10Mbit bredband

Permalänk
Medlem

Loggan behöver man ju bara ladda 1 gång sen finns den sparad på hårddisken, och när den är på 5 kb så spelar det ingen roll om den inte cachas.

Permalänk

Ne som sagt, det var bara en känsla jag fick...

Visa signatur

"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough"

Vad du än ställer för fråga så är svaret alltid detsamma: www.google.com

Permalänk
Medlem

lite mer padding kanske? Så får du mer optiskluft som får sidan att bli lite ljusare.

bakgrunden, känns för "refflig". Hitta något mjukare eller med större mönster?

Prova att göra löptextfonten en pixel mindre, samt öka rubriken med en pixel så får du mer jämnvikt.

Annars bra jobbat. Klart en av de bästa sidorna jag sett visade här.

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm

Permalänk
Medlem

Faktiskt riktigt snygg hemsida, stilren, vettiga färger och bra storlek på text.
Bra gjort