Unreal Tournament 2004

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Halvt OT: Jag har har muslagg i UT2004, har Intellimouse 3.0. Vet ett antal som har samma problem med samma mus, hur åtgärdar man detta?

Har också samma problem... Hoppas dom släpper en patch snart eller nått...

Permalänk
Medlem

Oh fan, då är det säkert det som spökar för mig med. Musen bara stannar till ibland, trode att det var spelet som hackade. Har en intellimouse 4.0

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

Klicka ur "Preload all player skins" och "speech recognition" om ni inte redan gjort det. Då ska muslagget försvinna iaf...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Jag beställde föresten efter mitt ex från www.play.com för ungefär 250kr, beställde i tisdags och fick hem det i dag. OCh sen blev det lite strul också så jag fick en £2 kupong, så det blev ännu biligare....=)=)

Var dvd-versionen och jag fick hem det idag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Beror ju mycket på vad man har för dator vad man ska ha för inställningar...

Jag kör iaf med alla extra "klick-grejor" som coronas, dynamic lightning etc avstängt, fysik på low, skuggor av osv... Texturer, modeller osv på normal.
Är faktiskt väldigt snyggt ändå, texturerna ser helt ok ut och spelare och fordon har hyfsat många polygoner.
~50 FPS+ (ibland upp mot 70) @ små banor 1on1 och liknande, ~35 FPS på normalstora banor med ganska många spelare, ~20-25 FPS i onslaught.
Inte så hög FPS men det hackar iaf inte

Vad kör man för command i consolen för att slå på fps-mätaren??

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

stat fps

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosnos
stat fps

K,tack ska testa direkt:-)

MvH alban...)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

skojj fick en fet räkning av ups!
Nu kostar min UT2004SE 700 spänn! Man TackaR! T_T

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

jag tänkte köpa ut2k4 det paketet på webhallen med både ut2k4 och unreal 2 för 429kr är det på cd-rom, har ingen dvd därför behöver jag cdrom versionen

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Hur får man ner konsollen i UT2k4?

Permalänk

knappen ö på ett svenskt tgb

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
knappen ö på ett svenskt tgb

Tack

Permalänk
Hedersmedlem

Hur ändrar man så det blir paragraftecknet. Vet att det är i .ini filen och jag tittade där med. tror jag ställde om det med men det stog inte verkan. Så exakt vad ska man skriva i filen (user.ini?).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG