NOOO!!! Starcraft ghost kommer inte komma ut på PC!

Permalänk
Medlem

PS2 grafik suger inte, fattar inte vad det är för fjollor som påstår detta.

XBOX har 1 spel som verkar bra som är exclusivt det är kommande FABLE och är enda anledningen att jag köper en xbox snart, förhoppningsvis är fler på väg.

Hur som hellst, det har väll sagts länge att SC Ghost ska vara ett konsollspel, direkt när dom utannonserade det.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Re: Re: NOOO!!! Starcraft ghost kommer inte komma ut på PC!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArchDeviL
Åh, redan! Det har bara varit officiellt sen dom påbörjade det för två år sen

Men det var något nytt för mig.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jasså? Jag har då nog med läsförståelse för att kunna inse vad "console only" betyder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
PS2 grafik suger inte, fattar inte vad det är för fjollor som påstår detta.

XBOX har 1 spel som verkar bra som är exclusivt det är kommande FABLE och är enda anledningen att jag köper en xbox snart, förhoppningsvis är fler på väg.

Hur som hellst, det har väll sagts länge att SC Ghost ska vara ett konsollspel, direkt när dom utannonserade det.

Man måste vara en fjolla för att säga att andra konsoler har bättre grafik än PS2

Aja Starcraft: Ghost lär bli coolt, ser inte varför alla är så negativa, verkar ju bli tufft.

Permalänk
Medlem

äh blizzard har blivit gay.

Permalänk

hmm, vad ska man spela på... har ju både ps2 och gc

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
hmm, vad ska man spela på... har ju både ps2 och gc

får jag bli din kompis?

eller jag har redan PS2, GC och Xbox

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
PS2 grafik suger inte, fattar inte vad det är för fjollor som påstår detta.

XBOX har 1 spel som verkar bra som är exclusivt det är kommande FABLE och är enda anledningen att jag köper en xbox snart, förhoppningsvis är fler på väg.

Suger är ganska subjektivt, men PS2ans spel har sämre grafik än XBox och GC.

Halo2 är det många som tror är bra också, kanske är värt att kolla upp det om du inte har gjort det?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArchDeviL
Jasså? Jag har då nog med läsförståelse för att kunna inse vad "console only" betyder.

mjo, man har ju sett det på de mesta konsol spelen som finns, men vissa av dom påstår det trots att det släpps några år senare på pc.
Hoppas Ghost är ett av fallen

(jag hoppas)

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

tror verkligen inte ghost kommer komma på PC.
eftersom dom inte sagt nånting om det sedan start.

Nån som kan nämna nåt mer konsolspel som varit Console-Only som kommit till PC mer än GTA3 o VC?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alucard_X
får jag bli din kompis?

eller jag har redan PS2, GC och Xbox

hehe jaså det vill du? ;p

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem

Varför inte köpa spelet och istallera en X-Box emulator (vet inte om det är olaglit) det skulle var mkt enklare än att köpa en console!
Fast jag har ju min x-box redo för SC: Ghost!

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whyster
Varför inte köpa spelet och istallera en X-Box emulator (vet inte om det är olaglit) det skulle var mkt enklare än att köpa en console!

Jadu, en grejj är ju det lilla hindret att det inte finns någon fungerande XBox emulator än.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
De har inte sagt det, men varför inte släppa det till PC ? de skulle tjäna mer pengar.

Tycker det är för jävla skönt att dom släpper det till konsoller o inte PC, hatar när alla jävlar ska piratkopiera spel, det som är allra värst är när folk piratkopierar blizzardspel! Blizzardspel ska man ha original och inget annat.

Självklart ska man ha alla spel original men det är lågt att sno ett blizzardspel =).

Ps jag vet att det finns en massa piratkopiering till Xbox och Ps2 men piratkopieringen till PS2 är väldigt liten om man ser över alla som spelar original, och till xbox skiter jag i då xbox är en dator hur som helst.

Permalänk
Inaktiv

"MIN KONSOLL ÄR BÄTTRE ÄN DIN KONSOLL!!"

Barn brukar prata ungefär såddär. Iaf tycker jag att SC Ghost verkar bli ett skitbra spel. Oavsett vilken konsoll folk spelar det på.

Kul lär det bli iaf

Blizzard brukar inte besvika...

Permalänk

Inga problem nu.. har min Xbox nu

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Jag tycker man kan strunta i hur bra spelen är, även om PS2 har bättre spel så har xbox och gamecube fortfarande jävligt bra spel, dessutom tycker jag personligen att den bästa prestandan finns till xbox och gamecube.

och vad behöver du prestandan till? spelen ser ju likadana ut

ska njuta när alla xbox iglar får vänta länge tills dom får spela gta SA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Bättre grafik på XBox? Kostar bara 1400. Fable kommer också snart. Blir en gudalik maskin om man moddar.
Värför välja PS2?

För att den är snygg?