Permalänk

Cd-key upptagen?

Tja. Jag har inte spelat cs sen i slutet av 1.5 och nu idag när ja tänkte testa på spelet igen så sa den att min cd-key var upptagen, Kan man göra något åt saken eller är det bara att glömma skiten?

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem

Prova igen för ibland blir det konstigt, har blivit så för mig med men det har funkat en stund senare eller iblad direkt efter.

Visa signatur

Var inte för optimistisk, ljuset i tunneln kan va ett tåg.

Permalänk

Funkar inte.

Visa signatur

Overloaded

Permalänk

eru säker på att inte nån av dina kompisar har lånat din cd-key?

Permalänk
Medlem

Är det 1.5 eller 1.6 du försöker med? Är det 1.5 så är det döfött, om du inte
kör det genom steam, då VALVe
har stängt ner WON.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Du kanske har skrivit cd-keyn på nån allmän plats, såsom mIRC osv, i berusat eller övertrött tillstånd?

Visa signatur

Life sucks.. Then you die.

Permalänk
Medlem

Re: Cd-key upptagen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_p40
Tja. Jag har inte spelat cs sen i slutet av 1.5 och nu idag när ja tänkte testa på spelet igen så sa den att min cd-key var upptagen, Kan man göra något åt saken eller är det bara att glömma skiten?

Hade du reggat din KEY på Steam innan du slutade spela?? Du kan aldrig regga om samma nyckel 2 ggr. Om du reggat dig tidigare MÅSTE du använda det kontot, samma lösenord och e-mail adress. Hoppas du inte lånat ut ditt HL till någon kompis bara... då har säkert den kompissen reggat sig och snott din key.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Köp nytt HL kostar ju bara runt 100 lappen.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64