Vampire: The Masquerade Bloodlines (Preview)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bl@
Måst ju säga att jag hoppas du har fel

Tyvärr så är det så, 100% säker, finns i nån intervju med Troika. Förståeligt visserligen. Klart Valve vill att deras egna spel skall vara först ut på marknaden med deras grafikmotor. Men jobbigt för Troika.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Och för alla oss som väntar på ett bra spel

Tyvärr dalar Valve mer och mer i mina ögon, nu är det nästan absurt

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Troligtvis kommer bloodlines bli det spel jag föredrar över HL2. Visst kommer nog HL2 vara bra, men bloodlines är mer min stil :).

Bara de släpper det ngn gång, dvs om HL2 inte blir försenat ytterligare.

Visa signatur

amd athlon xp 2400+, 1024mb ddr, sapphire x1950pro 512mb AGP, 40gb+120gb+120gb hd.

Permalänk
Inaktiv

dom har ju skrivit nu att valve kan fördröja hl2 i 6månader till för dom e i nåt bråk med sina ut givare, för dom har ställt nå krav som valve inte vill gå med på. jag håller med om att bloodlines komemr nog vara ett bättre spel. längtar grymt efter det.

Permalänk
Medlem

Det är ett rpg fortfarande i fps förpackning

Sen får ni ett release date för Vampire: bloodlines kan ni vara säkra på att HL 2 kommer samtidigt eller före

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Hoppas bara de inte dröjer allt för länge till. Man har ju gått och väntat på både hl2 och bloodlines länge nu.

Fast det finns ju iofs ett spel som slår alla rekord, Duke nukem forever ;). Vetifan om det ens kommer komma ut, känns som att de sitter och dricker kaffe och surfar på porrsidor istället för att jobba :P.

Visa signatur

amd athlon xp 2400+, 1024mb ddr, sapphire x1950pro 512mb AGP, 40gb+120gb+120gb hd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
dom har ju skrivit nu att valve kan fördröja hl2 i 6månader till för dom e i nåt bråk med sina ut givare, för dom har ställt nå krav som valve inte vill gå med på. jag håller med om att bloodlines komemr nog vara ett bättre spel. längtar grymt efter det.

Det är inte Valve som kan sitta på det, om de fick som de ville skulle Hl2 släppas omgående. Det är Vivendi (utgivaren) som har 6 månader från det att de fått den slutgiltiga produkten av Valve att släppa spelet.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Oj oj oj.. satt uppe hela natten igår och drogn er alla filmerna jag hittade på det.. Ser juh hur roligt ut som helst..
Kommer juh gaanterat köra igenom det minst tre gånger för att se Skillnaden.
Tremere först och främst Sen Malkavian sen Toreador
Vilken klan kommer ni börja med?

Hoppas det kommer ett sabbath tillägg med

Permalänk
Medlem

Brujah sen kanske Gangrel eller Nosferatu beroende på hur starka dom är

För oavsett hur goda mina intentioner är när jag börjar ett spel så slutar det nästan alltid med att jag tar till våld även när det inte behövs, speciellt när man hört samma mening ett par ggr

hehe hur många ggr var man inte tvungen att gå tillbaks en sparning i outcast för att man slaktat alla tjatmuppar till aliens i närheten hihi

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Det är bara bra att det blir lite försenat pga. hl2, det ger troika lite extra tid att finslipa spelet så att de inte blir som med temple of elemental evil som de tvingades släppa för tidigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bl@
Brujah sen kanske Gangrel eller Nosferatu beroende på hur starka dom är

För oavsett hur goda mina intentioner är när jag börjar ett spel så slutar det nästan alltid med att jag tar till våld även när det inte behövs, speciellt när man hört samma mening ett par ggr

Sant sant.. men kommer föröka

Permalänk
Medlem

Jag har ingen större koll, men brukar inte Tremere vara överlägsna de andra klanerna? Blir intressant se hur de ska balansera det hela.

For the record spelar jag hellre en kul lagom stark karaktär än en överlägset powerful sådan. De senaste spelen jag lirat har blivit onödigt tråkiga för att min char blev alldeles för stark - tex i Arcanum och i Star wars KOTOR.

/ S.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pender
Jag har ingen större koll, men brukar inte Tremere vara överlägsna de andra klanerna? Blir intressant se hur de ska balansera det hela.

For the record spelar jag hellre en kul lagom stark karaktär än en överlägset powerful sådan. De senaste spelen jag lirat har blivit onödigt tråkiga för att min char blev alldeles för stark - tex i Arcanum och i Star wars KOTOR.

/ S.

Aargh säg inte kotor min blev för klen jag kunde f*n inte döda slutbossen finns inget spel någonsin som gett mig så dålig smak i käften från att jag gillat det så mkt

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

KOTOR KOTOR KOTOR!

Asså jag körde på normal, sen Hard när jag fattade vad som höll på o hända - sen gick jag ner på två gubbar.

Körde Soldier till lvl 9 typ, sen Consular - helt överlägsen. Kom upp till Level-tak. Suck. Stasis field på allt som rörde sig och sen gå loss med sablarna..

Det är svårt göra en gubbe som är lagom stark spelet igenom!

/ S.

Permalänk
Medlem

bingo bingo bingo

Jag kommer inte ihåg vad jag valde men det var inte soldier,
scout eller scoundrel eller nått sånt jag läste en tutoriel när jag inte kunde döda honom och där stod det att om man valt det jag hade gjort så kunde man ha vissa svårigheter att döda honom no shit

jag prova allt möjligt som att lägga minor där han skulle gå osv men jag hade valt helt fel krafter också inget som funka på honom så det var en riktig sur karamel och konstigt illa avvägt av spelutvecklarna för jag hade inga större problem nån annanstans??

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

En ny TRAILER för de som har missat detta

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/vampire_the_masquerade/va...

*dreggla*

/ S.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pender
En ny TRAILER för de som har missat detta

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/vampire_the_masquerade/va...

*dreggla*

/ S.

Såg den igår. Min polares kommentar: "Har alla kvinnliga vampyrer stora bröst?"
Okey, inte oss emot kanske men har inte utvecklarna gått lite överstyr.

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem

Mmm stora bröst är för himla jobbigt alltså

EDIT: Kommentar på Evil Avatar: Apparently female vampires store all that extra blood in their boobs.

Haha!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pender
Mmm stora bröst är för himla jobbigt alltså

EDIT: Kommentar på Evil Avatar: Apparently female vampires store all that extra blood in their boobs.

Haha!

hehe not a bad place to bee or bleed

Fast det är ju inte alla kvinnliga vampyrer som har stora bröst mest Janet som har visats frekvent men hon skall väl också spela på lustans trådar

http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/screens.html?page=45
mer normala
http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/screens.html?page=23
Till o me små
http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/screens.html?page=16
o hängiga :yuk:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/screens.html?page=8

men det är trevligt med stora polygoner ju
http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914819_2004...

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Haha vilket skönt inlägg Bl@ - riktigt vetenskapligt.

Hängiga! Lmao!

/ S.

Permalänk
Medlem

Oh vad jag längtar efter detta spel kan dom inte bara skicka ut HL2 så man kan få sätta tänderna i detta

Hoppas nån suger blodet ur ansvariga på Vivendi/Valve

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Detta har sakta men säkert seglat upp på min lista över mest efterlängtade spel. Ser mycket lovande ut.

Permalänk
Medlem

Hype brukar ofta leda till skitdåliga spel, men vi får väl se.

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Medlem

Det var ju en härligt positiv inställning fisk

Permalänk
Medlem

Hur kan hype i sig leda till skitdåliga spel. Sen att dåliga spel blivit hypade är en helt annan sak (*host* Daikatana)

Men det verkar riktigt bra detta spel. Dubbel glädje när HL2 släpps mao.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

OT: Bara jag som tycker att nån borde göra Deus Ex med source motorn? När jag ser bilderna från Vampires så tänker jag direkt på Deus Ex.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
OT: Bara jag som tycker att nån borde göra Deus Ex med source motorn? När jag ser bilderna från Vampires så tänker jag direkt på Deus Ex.

jo en Thief hade inte varit dum heller men det kan vi nog bara drömma om

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Vadå de sitter ju inte o jobbar som tomtar en massa år för att ta fram en grym grafikmotor och låter sen inte folk använda den till sina spel? Thief eller Deus Ex eller andra bra lir kan nog mkt väl komma med H2-motorn. Var lite optimistiska nu grabz

/ S.

Permalänk
Medlem

Med tanke på all cirkus kring Valve och Half life2 så har jag inget som helst förtroende för att dom skulle göra något för sina fans eller kunder tyvärr.
Hela affären har lämnat en bitterslemmig smak i munnen som jag brukar få när jag lyssnar på politiker förlänge.

Menmen jag kan ha fel och hoppas jag också har det,
det är klart att dom vill att alla spelare skall vara lyckliga och främjar modkulturen på alla sätt dom kan och tillåter andra speltillverkare att göra mods på source motorn utan att tjäna pengar på det och sen levde vi alla lyckliga i all framtid

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Hmmz, hur funkar det eg? De får ju pengar när ftg använder deras motor.. men att tillåta att man moddar den skulle alltså vara gratis och inget de kan tjäna cash på?