En resa, en mod. Men hur gick det?[Bilder]

Permalänk

En resa, en mod. Men hur gick det?[Bilder]

Många har nog sett bilderna från min och OgZers lilla resa, och hur han fick in sitt moderkort i ett för litet chassi (dock på sniskan). Men vad hände sen? Hur gick det för honom på Dreamhack Winter 03? Jag minns inte ett skit från förra vintern, än mindre om hans dator harvade eller inte, men här kommer lite bilder, några från resan till DH, några på OgZers dator (ståendes på min) och några från våran lilla trip till Statoil för inköp av korv och andra godsaker.

Första bilden.
Vi har stannat i Borås (eller en bit utanför) för att hämta upp en lirare vid namn CM.
Vi valde den ultimata platsen för mötet, och utöver DH så var detta en höjdpunkt under resan, för vem vill inte kolla in utsidan på en 1000kvm stor Lampaffär kl 6 på morgonen? Det är jag (Svalasnubben) som viker ut mig på bilden:

Samma 1000kvm stora Lampaffär, fast med en OgZer med:

Chaufören aka. Svalas-Mamma aka. Turbo Tanten aka. Glasögon orm:

CM har anlänt... sen som vanligt och dryg som alltid. Han får skämmas och trängas med sin über feta skärm i knät... hela vägen till DH, allt för att jävlas:

OgZer plockar ollon från den fina aparaturen inne i Elmia:

Vi har riggat upp och OgZer verkar ha fått Windows att boota upp... han behövde inte ens använda en sax, denna gången räckte det med ett gem:

Silvertejp lagar och håller ihop allt:

Folket hade börjat trängas i hallen och vi var hungriga... så vi gick till Statoil:

CM och OgZer kollar in det breda utbudet av varor:

Jag ska köpa korv med mos:

Vi fick tom. vara med på TV... tackar för den Statoil:

Expediten var snäll:

Så var det bara att gå tillbaka till Elmia igen:

Se så harmonisk OgZer ser ut *slickar på*:

Ja folk ville se bilder från DH... hur hans dator platsade in mm.
Så dom som ville det fick som dom ville

Edit: Såg att det var Statoil och inte Shell... BUMMER! Men jag har ändrat det nu... skit samma ändå... puss

Permalänk
Medlem

Jag vill också till DH nu

Permalänk
Medlem

Varför minns jag inte alla dessa bilder?

Permalänk
Medlem

Varför ser expediten i macken så jävla nöjd ut förresten?

Permalänk
Medlem

För att han säljer som smör

Permalänk
Medlem

Såg fint ut med ölplattan där, har själv byggt en en låda bara med två ölplattor funkade mycket bra.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem

så jävla äg

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk

Får man fråga varför ni TOKbryter er på alla bilderna? och ni verkar även mutat Statoil snubben och glasögonormen att göra det

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk

Eyyy det är mina morsa du kallar glasögon orm

Permalänk
Medlem

haha, äg
Kommer ihåg dhw03 när tjejen på statoil stötte på mig!
Jag skulle köpa en korv, och hon gavmig gratis räksallad utan att jag ens hade sagt att jag ville ha det, o hon blinkade åt mig..
Hon var så jääääkla kåt

Visa signatur
Permalänk

Räksallad är väll alltid gratis på Statoil? Ingår typ i menyerna

Permalänk
Medlem

hahahaha, i klass med förra !

Permalänk

Hon va säkert en man Triphys! 0=

Visa signatur

Frallan
Intel C2D E6850, 4GB OCZ DDR2, BFG 8800ULTRA OC2, 1.5TB WD HDD.

Permalänk
Medlem

Så jävla äg!! Grymmt bah

Diggar er stil o "gå" på

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Hahah, grymmt att ni fick kassakillen att göra så där oxå.

Visa signatur

Min datamaskin: amd 2400+ @ 2005mhz. 2x 120gb disk.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

hoppas fasen att ni alldrig tar ner bilderna, hirtorierna är ju hur bra som helst

(springer iväg och drar ner allt, för säkerhets skull)

Visa signatur

att onanera är som att kitla sig själv, det funkar. Men det går så fan mycket enklare när nån annan gör det

Permalänk

Bilderna kommer vara kvar sålänge jag äger domänen... och det är väll några år

Permalänk

fyfan.. din mamma va ju ett riktigt gelehallon

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk

Ska hon ta det som en komplimang?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvalaSnubben
Ska hon ta det som en komplimang?

självklart

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk
Medlem

Jag älskar era bilder
Fota lite mera på DHW04

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Gaah .. fan va man blir sugen på dh nu :D.. Snart bär det av igen... platsen är bokad nu med

Visa signatur

Apple Powerbook 12" 1.33ghz
Apple Mac-mini core 2 duo 1.86ghz, 2gb
Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem

Så sant så ostiz! Men det är inte långt kvar nu!
Blir mys mys förrhoppningsvis!

gulliga bilder btw.!

Permalänk

Ni kan nog räkna med en hel del bilder från DH Winter 04... om jag får lånat en digitalkamera dvs

Permalänk
Medlem

helt underbar historia och strålande bilder, finaste jags ett här på swec på mycket länge

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

SvalaSnubben, i värsta fall kan man ju ta bilder med mobilen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven
http://gulasidorna.eniro.se/query?what=get_info&advert_code=G... Fråga efter psykavdelningen

WORD!!!

hur mogna e ni?

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvalaSnubben
Ni kan nog räkna med en hel del bilder från DH Winter 04... om jag får lånat en digitalkamera dvs

lugnt jag har annars

har webcam. synd att vi inte kommer sitta på samma platser pga den otroligt snabba bokningen!!

jag kommer sitta med får denna gången med lite spex bilder hinner man nog med

/Cm

Visa signatur

5600x, Rtx 3070

Permalänk
Medlem

cm dra åt helvete, vem vill sitta brevid en sån slask som dig? när man är på dh så äter man inte nyttigt bröd med räkost.. det gör man fan inte, jag har förlorat mitt förtroende för dig.