Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
MIJJOJ MIJJOJ MIJJOJ

nä nu går jag och lägger mig.


MIRROR MIRROR MIRROR MIRROR MIRROR MIRROR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
Finns redan i Battlefield desertcombat

Jo men där finns massa andra tråkiga helikoptrar också, jag vill enbart ha transport-helikoptrarna.
Jag har visserligen inte spelat DC på länge så jag kanske skulle få en annan uppfattning om jag provade nu... :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Jo men där finns massa andra tråkiga helikoptrar också, jag vill enbart ha transport-helikoptrarna.
Jag har visserligen inte spelat DC på länge så jag kanske skulle få en annan uppfattning om jag provade nu... :S

Ingen trvingar ju dig att använda dom andra helikoptrarna.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Varför heter det inte DC2?
Får hoppas det kommer bra moddar till denna fina motor.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Blir väl som söldner, stridsvagnarna kan inte ens köra över ett matbord.

Med tanke på vad BFV krävde i prestande så lär ju BF2 kräva dubbelt mer. Vill man spela BF2 får man nog punga ut med 30.000 på ny dator.

Låt det finnas X-antal fordon, när dessa är förbrukade ska det inte spawnas något mer. Då skulle det blir roligare att spela.

Permalänk
Medlem

BF:V krävde väl inte så jättemycket? Kunde ju få igång det på low 800x600 på mitt GF4MX420, vilket är lika "snabbt" som ett gf2mx. Och det jobbiga med bf är ju inte att det hackar lite när man börjar spela, utan att det tar evigheter att ladda banorna. Tar typ 5min med 256mb ram. BF2 lär ju inte ens starta på min dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
BF:V krävde väl inte så jättemycket? Kunde ju få igång det på low 800x600 på mitt GF4MX420, vilket är lika "snabbt" som ett gf2mx. Och det jobbiga med bf är ju inte att det hackar lite när man börjar spela, utan att det tar evigheter att ladda banorna. Tar typ 5min med 256mb ram. BF2 lär ju inte ens starta på min dator.

Blev en grym skillnad mär jag köpte mej en 512Mb-sticka till.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
Ingen trvingar ju dig att använda dom andra helikoptrarna.

Nej, men däremot tvingar spelet mig att bli ägd av dom

Permalänk
Medlem

På Lost_village_nopara så finns det bara blackhawk´s och någon annan liten sak.. och som framkommer på namnet så finns det inga fallskärmar på denna banan utan helikoptrarna måste frakta över gubbarna till ön och landa där för att kunna ta flaggor

Visa signatur

*-'

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
På Lost_village_nopara så finns det bara blackhawk´s och någon annan liten sak.. och som framkommer på namnet så finns det inga fallskärmar på denna banan utan helikoptrarna måste frakta över gubbarna till ön och landa där för att kunna ta flaggor

på BF2 så firar man ner dom med rep istället

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Kommer bli sååå ballt

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Angående Midilands kommentar så har jag fått uppfattningen av att de vill att det ska vara spelbart för den prestanda som finns sedan ett tag tbx. Självklart blir det snyggare mm ju bättre prylar man har men samtidigt vill de sälja så många spel som möjligt. Detta innebär förstås att det måste vara spelbart även för de med ngt sämre GPU, CPU etc.

Visa signatur

It is nice to be important, but it is more important to be nice

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
På Lost_village_nopara så finns det bara blackhawk´s och någon annan liten sak.. och som framkommer på namnet så finns det inga fallskärmar på denna banan utan helikoptrarna måste frakta över gubbarna till ön och landa där för att kunna ta flaggor

Fan vad tufft

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobber
Angående Midilands kommentar så har jag fått uppfattningen av att de vill att det ska vara spelbart för den prestanda som finns sedan ett tag tbx. Självklart blir det snyggare mm ju bättre prylar man har men samtidigt vill de sälja så många spel som möjligt. Detta innebär förstås att det måste vara spelbart även för de med ngt sämre GPU, CPU etc.

skulle vilja att dom gjorde ett spel med bästa super duper saker o skiter i va folket vill dom ska göra de absolut bästa ... skulle se bättre ut än ue3 typ

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med Knoxs. Men som vinstdrivande bolag har de inte råd med det. Man får väl vara glad att de fick extra utvecklingspengar till spelet för att kunna göra ett så bra BF2 som möjligt. Även om det nu blev vissa förseningar iom detta.

Visa signatur

It is nice to be important, but it is more important to be nice

Permalänk
Avstängd

dom borde sätta lag på att år 2005 måste man ha en dator på minst 3ghz och 1024mb ram och minst ett 9800pro...
2006 typ 4ghz 2048mb ram och x800xt

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
skulle vilja att dom gjorde ett spel med bästa super duper saker o skiter i va folket vill dom ska göra de absolut bästa ... skulle se bättre ut än ue3 typ

Det är därför benchmarks finns

Visa signatur

Programmer is an organism that turns coffee into software.