Permalänk
Medlem

NY Mod

ok skule skapa ny tråd..

har börjat lite småt med kapning etc av plxi ..haft lite missöden då plexin har en tendens att spricak ..
men lite sena nätter åsså chattande om ideer och verktyg etc med [RGM]WOLVERINE så har huvvet börja snurra igen.. kul at hitta nån som e lika skruvad som en själv

men men här e första bilderna.. OCH nej det kommer inte bli ett helplexi chassi ..utan grunden e bara plexi men har lite grus å sten å spackel å lite andra kuliga prylers som ska dit..

toppen halv graverad än så länge..

"locket" halv graverat .. ska dit massor med prylers..

dålig bild men lite syns av de båda och nej dom e inte klara..

Permalänk
Medlem

Woah!!! Vilka gravyrer. GJ! Skall bli kul att se om detta projekt blir lika lyckat som det andra. GJ!

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 13" 2011: i7 2.7 GHz | 8 GB 1333 MHz DDR3 | 128 GB SSD
Telefon: Samsung Galaxy SII
Platta: Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB Wi-Fi

Permalänk
Medlem
Permalänk

undrar bara eftersom du är så duktig att gravera (konstnärlig) Har du designat dina tatueringar du har på ryggen? Ser inte vad det föreställer men kanske lika välgjort som dina gravyrer etc.?!

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt! Jag kommer följa den här modden för det kommer bli grymt snyggt

Visa signatur

God Jul
:D

Permalänk
Medlem

Spännande

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem

Jag tycker det känns som om GoTall och Wolverine har ett individuellt race

Permalänk

Hoppas det blir som din förra ).

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

lycka till!
blir väl ännu en supermod!

Permalänk

Jippi ännu en rolig tråd att följa
Lycka till me bygget

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Jag tycker det känns som om GoTall och Wolverine har ett individuellt race

[RGM]WOLVERINE är en "sjuk" människa med en ljup själ så som mig själv så vi har nattliga seanser om våra funderingar .. och om vi sedan vinner nåt på köpet så e de ok ..

som senast vann "VI" Mod-SM 3 i kategorier .. han tog hem 2 kategorier och jag en .. 1st place på alla 3 "va bara tvungen å säga det ..lol.. "

fan fronten blir nice ...snart uppdatering

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hoppas på ett lika lyckat projekt nu som förut!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

ok bilderna e inte så bra men blir bättre när allt annat kommer på.. har monterat en fläktkontroller i nedre delen av fronten .. testade med röd färg ...nu syns inte alla detaljer dck men lite i allafall..

Permalänk

Tror detta kommer bli finare ann ditt andra monster!
Lycka till!

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

jäklar! e de wolverine som lärt dig eller? de e näst intill lika snyggt som hans... fast han har ju då mycke, mycke mer detaljer

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Nice! Ser fram emot lika fantasirikt chassi som det förra. Keep up the good work!

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

ska påminna om att chassit kommer inte vara plexi enbart... utan den riktiga touchen kommer vara .... så det blir nog bra i slutändan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
[RGM]WOLVERINE är en "sjuk" människa med en ljup själ så som mig själv så vi har nattliga seanser om våra funderingar .. och om vi sedan vinner nåt på köpet så e de ok ..

som senast vann "VI" Mod-SM 3 i kategorier .. han tog hem 2 kategorier och jag en .. 1st place på alla 3 "va bara tvungen å säga det ..lol.. "

fan fronten blir nice ...snart uppdatering

Så nu börjar du skryta också Ne men det är ni värda

Permalänk

JockeTC:
så du menar att krusiduller är allt?

jag måste säga att jag ser hellre något som är mindre krussiduller på som är stilrent och snyggt. (nu säger jag inte att wp är dålig eller så)

jag har själv svårt för det här megakrusidullandet, men tycker det är väldigt kul att pilla.. men det blir lätt för mycket.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

jo håller med men sen kan man ju vänta till slutresultatet kommer upp.. men det är ju bara et alternativ..

Permalänk

måste säga att det du gjort är snyggare än wolverines,ditt är cleanare på ngt sätt!nice work!

Permalänk
Medlem

hehe snyggt jue!

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

hoppas iaf att de blir lika bra som de förra..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Nu börjar knappen bli mindre också

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

vilken knapp?

Visa signatur

Permalänk

riktigt najsigt!

Permalänk
Avstängd

hoppas du kommer jobba på lika fort denna gång

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

Wolverine har fått en motståndare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Wolverine har fått en motståndare

Inte motståndare, en medtävlare..

Visa signatur

/car2ns