finns de nån snäll människa här?

Permalänk

finns de nån snäll människa här?

undar om de finns nån snäll här me ftp server så jag kan ladda upp ett filmklipp på 4mb de är hyffsat viktigt de är bevis på olaglig boost på r60

Permalänk
Medlem

Re: finns de nån snäll människa här?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DetRosaM0lnet
undar om de finns nån snäll här me ftp server så jag kan ladda upp ett filmklipp på 4mb de är hyffsat viktigt de är bevis på olaglig boost på r60

fel forumsdel kke?

Permalänk
Medlem

"boost" ?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
"boost" ?

stöld

Permalänk

"olaglig boost på r60"

Vill du förklara lite bättre kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ottenbaum
"olaglig boost på r60"

Vill du förklara lite bättre kanske?

Det handlar om Counter-Strike.

Olaglig = strider mot lagen, illegal
Boost = När man med hjälp av en lagspelare tar sig upp på en plats som är oåtkomlig för 1 person. T.ex på en hög låda.
På = i anslutning till
R60 = www.r60.org

Visa signatur
Permalänk

Ta pm. jag kan lägga upp den !

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

nån borde verkligen lägga upp en cs-ordbok här på swec...

Visa signatur

Dell: P4 3,2 EE, 1024m DDR 400 mhz, Leadtek 6800LE 16/6, 345/830,
2*120gb SATA, Dell 19" TFT
3dmark03: 11600 3dmark05: Feta artifakter :(

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
Ta pm. jag kan lägga upp den !

ja kan ochså

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Jag vill se den.. Ps.. varför är det "olgaligt" att teamCampa på platser som man måste vara 2 för att komma upp på?

Iverkligeheten springer ju inte en sniper runt på gatan och snippra utan sitter på någon högbyggnad mm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Jag vill se den.. Ps.. varför är det "olgaligt" att teamCampa på platser som man måste vara 2 för att komma upp på?

Iverkligeheten springer ju inte en sniper runt på gatan och snippra utan sitter på någon högbyggnad mm

jag skulle sprungit ut mitt i gatan o haft en mål tavla på tröjan

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
jag skulle sprungit ut mitt i gatan o haft en mål tavla på tröjan

Det är precis därför du inte är en sniper^^

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

var det bara jag som först trodde att det rörde sig om nån bil som hade kört för fort på riksväg 60?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
var det bara jag som först trodde att det rörde sig om nån bil som hade kört för fort på riksväg 60?

hahaha tror inte de

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
var det bara jag som först trodde att det rörde sig om nån bil som hade kört för fort på riksväg 60?

Jag tänkte samma också

Permalänk
Medlem

dump.grendosa.com

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Jag vill se den.. Ps.. varför är det "olgaligt" att teamCampa på platser som man måste vara 2 för att komma upp på?

Iverkligeheten springer ju inte en sniper runt på gatan och snippra utan sitter på någon högbyggnad mm

Är bara vissa ställen som är "olagliga". Beror på att man kanske kan se genom en vägg om man hoppar upp där t ex.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
var det bara jag som först trodde att det rörde sig om nån bil som hade kört för fort på riksväg 60?

Antagligen.

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Piskar en läderintresserad tysk från Bayern Metal Gear Solid? Trodde Snake var grym ju

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Antagligen.

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Piskar en läderintresserad tysk från Bayern Metal Gear Solid? Trodde Snake var grym ju

Du har vänt lite på det..

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Avstängd

fixa upp den da så vi kan se den

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk

Allt är tillåtet i krig och kärlek

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
var det bara jag som först trodde att det rörde sig om nån bil som hade kört för fort på riksväg 60?

du spelar alldeles för lite -.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!