Permalänk
Medlem

Lasergravyr eller handgjort?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

Detta verkar ha gått över till ett race endast imellan GoTall och Wolverine?
Det måste finnas fler värdiga motståndare (har sett en del men vill se fler). Själv så skulle jag gärna visa upp mina skillz men har dock inte råd.. snyft.. jag har prioterat prestanda före moddning när det gäller mina utgifter.

Men det kommer iaf bli riktigt kul att se hur detta slutar! Lycka till med arbetet GoTall (om du nu behöver det).

Permalänk

Ser väldigt bra ut, den nya trenden är alltså gravering? chieftech och dom andra har nog halkat efter på den biten.
keep up the good work.

Permalänk
Medlem

ojojoj!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk

Nu börjas det igen gl hf

Permalänk
Medlem

hmm.. verkar gå mycke långsammare nu..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

skulle vilja se en update snart =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
vilken knapp?

F5 knappen. det var ett gäng killar som läste i hans andra tråd där han byggde om ett chassi.
killarna satt dygnet runt och tröck på sina F5 knappar för att se om det dykt upp något nytt i tråden.

Permalänk
Medlem

haha, ballt, snacka om trogna fans =P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Lasergravyr eller handgjort?

handgjort HAn E GRYMMMM
lycka till! börjar plexit ta slut eller

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
handgjort HAn E GRYMMMM
lycka till! börjar plexit ta slut eller

Okej, typ lika grym som den här killen (också svensk)

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Okej, typ lika grym som den här killen (också svensk)

Det är ju Wolverine Den lådan var för övrigt i augustis svenska PCGamer. Den lådan är ett riktigt bra exempel på vad man kan åstadkomma med mycket fantasi och färdighet (och tid!), men relativt små medel (endast en dremel).
Vi får se vad GoTall knåpar ihop, om det kan mäta sig med Wolverines pleximonster

Visa signatur

Konsekvens av fortkörning - en limerick:
En rätt vältränad herre i Prag
/ tog en rundtur på cykel en dag. / "Det gick relativt fort, / och när varvet var gjort / var min lillebror äldre än jag."

Permalänk
Medlem

ja bara undrade vilken knapp.. ja följde fan hans förra låda jag med, men ja kollade bara en eller två gånger i timmen

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

ok håller på förfullt men det kommer hända en del nu då delarna börjar anlända.. och NEJ det kommer inte bli ett plexi chassi ..

har tejpat iho för att måtta in lite sten etc.

annan vinkel

annan vinkel

en del av stenen.. eller gips som blivi lite målat

Permalänk

Fint! Borjar likna ngt!

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Avstängd

OMG här sitter man med sitt Matrix chassi och tycker att man har moddat det! så kommer man in på domma trådarna då e man inte så kaxig sedan

[EDIT]
Var priset 13500 eller 3500?
på ditt förra chassi?

Visa signatur

Klart du ska!

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt båda dina byggen e riktigt nice!!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

Fy faaaan!!! Så jävla grym på att göra chassin!! Har aldrig sett nån bygge från den andra men ja tvekar på att de blir snyggare!! :S

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Proffsmoddare

Väntar lika spänt som alla andra på att få se fortsättningen på detta Fantastiskt bra gjort!!!

*Går vågen med tårna*

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Väntar lika spänt som alla andra på att få se fortsättningen på detta Fantastiskt bra gjort!!!

*Går vågen med tårna*

Lägg in lite bilder på ditt bygge så man får lite insikt på de oxÅ!
Eller länk till bygget!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

okki lite uppdatering.. håller på å limmar lite för å kunna modda plexit så det "inte blir ett vanligt plexichassi" utan nu ska det jobbas

limmning av det viktigaste 3 delarna.."go figure :P"

start v modden ..testar lite chemisk metall.. lol verkar bli hårt

kommer mer senare ... väntar nu på att nån ur sweclockers ska godkänna mig i tävlingen.. kommer sitta coolermaster delar i den ;P

Permalänk
Medlem

Nice! Hoppas den blir lika nice som förra lådan.. Men protesterar inte frugan eller någon annan hemma om att du pillar med chassin hela tiden?

- väntar ivrigt på nya updates -

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk

Ska bli skoj att få se hur den kommer se ut!! Eftersom de är verkligen en lovande början!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

frugan mindre glad på att köket förvandlats till hobbyrum.. ...
men vad gör man inte för denman älskar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
frugan mindre glad på att köket förvandlats till hobbyrum.. ...
men vad gör man inte för denman älskar

Du har de bra du!!
Flickvännen spöar skiten ur mej om ja skulle börja bygga hemma!! Får hålla till i garaget!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

har garage men de e så långt dit ..jag menar vill man saker ska hända e de bra om de e nära

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
har garage men de e så långt dit ..jag menar vill man saker ska hända e de bra om de e nära

Väldigt sant...
Håller på med att bygga en baslåda...
Och sakta går de... VÄLDIGT sakta!!
Ska in i 745:an så de blir STOR låda med dubbla 15" basar...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

verkar bli bra de här! synd att de inte e samma tempo som de va i början på den förra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
verkar bli bra de här! synd att de inte e samma tempo som de va i början på den förra

sant men det e lite segare att få till plexi gentemot att klipp å klistra

Permalänk

Kommer det vara nått speciellt tema?