Mororola A925 för 495kr är inte så illa pinkat

Permalänk
Medlem

Går det att komma åt installationsmapparna i a925 på något sätt? Måste veta.

Permalänk

Nån som kör qfileman och jämfört A: och z: och fått nån bra ide?

Visa signatur

krillekrokodil

Permalänk

A: e typ system å Z: e typ swap gissar jag på

Permalänk

Jag vet inte om det beror på att jag har en A920 men jag har systemmappar i både A: och Z: vilka båda är rom drive det verkar som om att allt som är spärrat av tre finns på Z:

Visa signatur

krillekrokodil

Permalänk

Nja, finns saker av tre på C: me

Permalänk

nån som vet hur det är med att surfa med typ comviq kontantkort eller nått annat kontantkort (inte 3:s alltså)....mobilen är inte operatörlåst...
alltså med priserna...är det mycket dyrare än vad 3 säger att priserna per mb ska ligga på...har ingen aning...nån som har?

Visa signatur

// was it a train or my computer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av l-boy
Finns det något sätt att knappra in kontakter via datorn istället för telefonen? Går ju så j-la långsamt...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-Patrik
Du det hoppas jag verkligen INTE att det finns.
Har skrivit in ca 200 nummer på mobilen nu förhand, fan ta den som visar att det går att göra genom datorn

Jag är medveten om att det var ett tag sedan ni skrev det där - men tyckte det lät lite kul

Givetvis så kan man synka alla kontakter man har i windows från adressboken, outlook express kontakter eller outlook.

Ett smart tips:

Gå till Hitta.se - sök på exempelvis ett mobilnummer - tryck sedan på vCard - Öppna med vcard_wab_auto_file (standard)

Nu läggs personen in i din adressbok med korrekt mobilnummer (med int. prefix) hemnummer, hemadress etc.

Nästa gång du synkar a925 får du in all information i adressboken på Motorolan.

Klart

Permalänk
Medlem

Förlåt om jag drar upp en (halv)gammal tråd, men jag blir TOKIG på installationen av mjukvaran mellan datorn o telefonen...

Installerade igår, gick superbra o allt funkade. Men då dog min trådlösa mus, o då jag trodde att det var nåt samband, så avinstallerade jag både Desktop Suite o Simplify-grejen.

Nu när dessa två än en gång är installerade, så krånglar det med att installera usb-drivrutinen. "Finns inte" får jag bara till svar.

Ligger det nåt skräp kvar, som gör att det inte går? (anv. Win Xp pro sp2 ifall ni ville veta)

Visa signatur

"A train station is where a train stops. A bus station is where a bus stops. On my desk I have a workstation..."

Permalänk
Medlem

Jo, det ligger en del kvar, och det vet jag iom om man testar att installera om programet, så har mRouter programet redan kännt igen telefonen, med dem inställningar man hade vid tidigare installation, så antingen om någonting ligger i registret, eller om det ligger någon mapp kvar med lite configfiler el. dyl.