Permalänk
Avstängd

Hl2 lan key..

Heej, jag har half-life 2 men vill kunna spela typ hl2 över lan...har bara en cd-key...

föresten kan man regga hl2 med lankeyn??

Ha de!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

LANkey?
Smells like warez to me...

Permalänk
Avstängd

vad i hellvete då?? Ja har cd-key men har då 4datorer hemma å vill inte ha samma key på alla! Vill ha som hl2 så man kan skriva in en lankey för att spela offline ditt pucko!!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
vad i hellvete då?? Ja har cd-key men har då 4datorer hemma å vill inte ha samma key på alla! Vill ha som hl2 så man kan skriva in en lankey för att spela offline ditt pucko!!!

Undrar vem som är ett pucko egentligen . Logga in på samma steam acc?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

ofta de går?? Måste ju endå installera hl2 på de andra datorerna, då vill ja ha en hl2 lan key till det!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Men är de konstigt att han blir förbannad eller. Folk hära anklagar en för warez hela jävla tiden. Ge fan i att anklaga folk utan bevis, annars kan ni dra åt helvete.

Permalänk
Medlem

Om du vill spela det på flera datorer samtidigt måste du köpa flera kopior av spelet :]

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Om du vill spela det på flera datorer samtidigt måste du köpa flera kopior av spelet :]

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Spela HL2 i nätverk? HL2 har väl inte ens något MP-stöd ännu...

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

starta steam på en dator i taget, tanka, stäng steam i offline mode, gå vidare osv, borde funka

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Vad har du fått det här med LAN key från?

Permalänk
Medlem

Finns inget multiplayer stöd i Hl2, Man kan dock lira om man har egna banor, men då måste man skriva in massa komandon.

Sen npgon LANKEY finns det inget som heter. Det heter warez. Och det är inte tillåtet. Så om du vill ha hl2 på dina 4a datorer, så får du köpa 4st Hl2.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av polygon5
Vad har du fått det här med LAN key från?

Han menade att det finns en LANkey till ettan. Och undrade om det fanns någon sådan till tvåan

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Men jag tror nog att folk på detta forum VET var man kan tanka wärch, och skulle därför aldrig FRÅGA på swec forum om det. Han undrar om det finns någon slags LANkey. Sedan om det finns eller inte är en helt annan sak. SLUTA ANKLAGA FOLK!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
vad i hellvete då?? Ja har cd-key men har då 4datorer hemma å vill inte ha samma key på alla! Vill ha som hl2 så man kan skriva in en lankey för att spela offline ditt pucko!!!

Här var man trevlig

Permalänk
Medlem

gå in på steampowered.com och fråga supporten om du kan få en "Lan" key

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Avstängd

asså, ja har en riktig kopia av hl2... Men vill kunna lira cs:source på alla datorerna! I ettan hade jag en lan key som jag installerade hl med på alla övriga datorer utom min!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Tyvärr så skulle ja inte tro att det finns nej.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
asså, ja har en riktig kopia av hl2... Men vill kunna lira cs:source på alla datorerna! I ettan hade jag en lan key som jag installerade hl med på alla övriga datorer utom min!

Kan inte minnas att jag fick någon lan key med mitt ex av HL 1, vilken version var det du köpte?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Kan inte minnas att jag fick någon lan key med mitt ex av HL 1, vilken version var det du köpte?

Det gick att använda 0000 eller något liknande som LAN key. Detta gick givetvis inte över nätet, men fungerade utmärkt ifall man var ett par nissar och skulle lire lite HL DM. Åtminstånde innan Steam kom. Att det skulle finnas en sådan produktnyckel i HL2 är självklart, men frågan är bara vad den är för något. Dessutom så krävs det att man har Steam Online för att spela, eller?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Borde det inte funka då att installera steam på alla datorer, logga in på en åt gången, sen går man i offline mode, sen samma på nästa dator?

Permalänk
Medlem

så jävla less på allt anklagande om piratkopior här på sweclockers. alldeles för många moraltanter här. vet att det är förbjudet, men för det behöver ni väl inte anklaga alla för att ha piratkopior. hur många här kan ärligt säga att de aldrig rört piratkopierad programvara?

Visa signatur

i7-920 || Asus P6T SE || 12 GB DDR3 || GTX 970

Permalänk
Medlem

ja ja ja martin.. men hur lagligt låter en LAN key då?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

När jag hör ordet lankey tillsammans med HL tänker jag direkt "3333-3333-3333-3333"

Detta lär dock inte funka i HL2, det som lär hända är att ditt konto blir låst

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

nej det går inte, köp ev. 4 st hl2 till vardera maskin eller möjligen säga åt de personer som ska ingå i lanet att skaffa sig hl2, för du ska väl knappast spela på alla fyra burkar själv?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Hedersmedlem

Vårda språket, och anklaga inte varandra för något ni inte är säkra på. Lämna avgörandet till de som är ansvariga för forumet...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Det kommer väl en LAN key så småningom.. ettans har väl släppts av Valve själva. "1234-56789-1234"

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Går det inte att köra på samma key om man kör LAN då?? Eller säger CS:S att keyn används på servern??

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

*host * *host* enligt lag måste du ha en kopia för varje dator du använder spelet på

(bara noterar)

Permalänk

Okej så om man skall köra 100% lagligt då behöver han altså. 4 st Orginal HL2, 4 st internet uppkopplingar till samma rum samt 4 unika steam konton.