Ladda ner WoW nedladdningsprogram Europa Beta HÄR!

Permalänk
Avstängd

Ladda ner WoW nedladdningsprogram Europa Beta HÄR!

ftp://citron.no-ip.biz/WoW1-1-0-eu.rar

Det ska inte vara något password på någon av dem.
Skriv gärna om det fungerar/Inte fungerar så ska jag åtgärda det.

Hf

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

behöver man ingen key?
för att kunna spela menar jag.

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eez
behöver man ingen key?
för att kunna spela menar jag.

Jo, men det gick att regga nyss. Inte nu längre. Kan vara bra att tanka nu. Så att alla inte sitter med 8 Mbit ner och 1 upp. Tankar snabbt. Förstör för resten. Jag tankar just nu i 50 / 50.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

kommer inte in...login:sweclockers eller sweclockers2?

password då?

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

sweclockers2 på båda

Visa signatur

meep meep

Permalänk

vadå? är loginet. Login och pass: Sweclockers?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olyckligpundare
Jo, men det gick att regga nyss. Inte nu längre. Kan vara bra att tanka nu. Så att alla inte sitter med 8 Mbit ner och 1 upp. Tankar snabbt. Förstör för resten. Jag tankar just nu i 50 / 50.

Så d e helt kört om man vill spela?

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eez
Så d e helt kört om man vill spela?

Ptja, om du inte har ett konto sen tidigare.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

såja, man tackar!

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

ehm, "ftp:// du är bög . hopto . com"?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ooije
ehm, "ftp:// du är bög . hopto . com"?

Ptja, nu fungerar den iaf.

Visa signatur
Permalänk

lyckas ej öppna sidan, nån som kan skicka den via MSN ? (max_email_account@hotmail.com

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

Men kontona som man registrerade har ju raderats, går iallafall inte att logga in i sidan
Eller kan ni logga in i spelet?
Jag kan inte testa nu, är i skolan :S

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

Bugg ftp kommer inte in

Permalänk
Avstängd

Kommer inte in heller.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem

Är detta verkligen final betan då?

Visa signatur

Don't let the time pass waiting for the answers...
Bättre att se dum ut än att vara dummare än man ser ut!

"Man måste ju fan anstränga sig för att höra ditt mekk" /Martinuz

Permalänk

det är EU closed beta downloader..vissa säger att den patchas om automatiskt till open beta

Permalänk

nån annan som kan ladda upp den?

Permalänk

Har de släppt EU open betan eller?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Har de släppt EU open betan eller?

Det är EU Closed Beta.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

går i 2kb/s ?

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olyckligpundare
Det är EU Closed Beta.

Men vem fan vill tanka EU Closed beta? Den slutar snart ändå.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Men det kommer inte funka ändå. Varför inte bara vänta tills dom går ut med det? Har man klarat sig hela livet kan man väl fan vänta lite till?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Men det kommer inte funka ändå. Varför inte bara vänta tills dom går ut med det? Har man klarat sig hela livet kan man väl fan vänta lite till?

Exakt, varför tanka Closed beta när det är OPEN beta man ska spela? Som att köpa Half-life när man vill spela Half-life 2

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Exakt, varför tanka Closed beta när det är OPEN beta man ska spela? Som att köpa Half-life när man vill spela Half-life 2

För att Closed beta accountet kommer hoppa över till OB också senare.
Jag tror knappast man låter CB snubbarna också ladda ner det på nytt utan bara patchar realmlisten. Den liknelse var nog den sämsta hitils på detta forum också, den verkar inte genomtänkt för fem öre.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Exakt, varför tanka Closed beta när det är OPEN beta man ska spela? Som att köpa Half-life när man vill spela Half-life 2

Blizzard har skrivit på deras forum att man kan patcha closed beta till OPEN sen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Exakt, varför tanka Closed beta när det är OPEN beta man ska spela? Som att köpa Half-life när man vill spela Half-life 2

Ptja, för att det lär gå ruggigt segt när Open släpps. Eftersom att nästan alla sitter med 8 / 1 linor. Tankar 8 * snabbare än dom skickar så kommer det gå segt som fan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vart får ni all information om att den patchas? Hade alla skrivit en liten länk med källa hade man enkelt kunnat se vad som stämmer och vad som inte stämmer.

Hoppas själv på att US Open ska patchas fast 2gb tar inte så lång tid ändå...